Het kenteken van deze Schmitz cargobull N/a (OP28NL) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OP-28-NL, OP–28–NL, OP 28 NL (gespeld: Otto Pieter Twee Acht Nico Lodewijk) |
Type | SCB*S3T |
Uitvoering | 39BH0B0G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*0322*09 |
Variant | 06VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-12-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-12-2016 (bijna 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 28-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OP28NL |
|
28-12-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-12-2016 | Eerste toelating |
28-12-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
28-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
17-02-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-12-2022 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 31.934 kg |
Massa leeg voertuig | 7066 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1389 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-12-2018 16:48 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
15-11-2019 14:04 | Luchtlekkage reminrichting |
15-11-2019 14:04 | Achterlicht werkt niet (goed) |
15-11-2019 14:04 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
15-11-2019 14:04 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
30-11-2020 14:11 | Wiel of band niet goed afgeschermd |
16-12-2021 12:28 | Gevaar losraken deel aan buitenzijde |
16-12-2021 12:28 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OP28NL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP28NL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-28-NL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–28–NL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, N en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 8 in OP28NL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPNL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 28Â NL, gebruik dan onderstaande zoekbox: