Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OP-37-FS, OP–37–FS, OP 37 FS (gespeld: Otto Pieter Drie Zeven Ferdinand Simon) |
Type | SCB*S3T |
Uitvoering | 39BH0B1G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*0322*08 |
Variant | 06VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op balk v. r. |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 52998 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 12-05-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 12-05-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-05-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 20-06-2026 (over ruim 9 maanden) |
Tijdlijn van de OP37FS |
|
12-05-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
12-05-2016 | Eerste toelating |
12-05-2016 | Huidige aanvang tenaamstelling |
14-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
14-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
14-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
20-06-2025 | Vorige vervaldatum apk |
20-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 31.998 kg |
Massa leeg voertuig | 7002 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1389 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
13-05-2020 15:26 | Remcilinder vertoont te veel corrosie |
13-05-2020 15:26 | Wielafscherming ontbreekt |
14-06-2021 10:54 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
29-04-2022 14:36 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
29-04-2022 14:36 | Bovenbouw ondeugdelijk bevestigd |
08-06-2023 10:44 | Band beschadigd |
08-06-2023 10:44 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
08-06-2023 10:44 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
20-06-2024 11:36 | Hulpbalk gescheurd |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OP37FS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 22-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP37FS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-37-FS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–37–FS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, F en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in OP37FS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPFS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 37Â FS, gebruik dan onderstaande zoekbox: