Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OR-11-TH, OR–11–TH, OR 11 TH (gespeld: Otto Rudolf Één Één Theodoor Hendrik) |
Type | SCB*S2 |
Uitvoering | 33CH0B0G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0252*13 |
Variant | 03VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 53197 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-04-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-04-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 31-05-2026 (over bijna 9 maanden) |
Tijdlijn van de OR11TH |
|
18-04-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
18-04-2019 | Eerste toelating |
18-04-2019 | Vorige aanvang tenaamstelling |
18-04-2022 | Vorige vervaldatum apk |
05-05-2023 | Vorige vervaldatum apk |
30-01-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
30-05-2024 | Vorige vervaldatum apk |
31-05-2025 | Vorige vervaldatum apk |
31-05-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 26.197 kg |
Massa leeg voertuig | 6803 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 33.000 kg |
Wielbasis | 873 cm |
Lengte voertuig | 1390 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 33.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
29-03-2021 16:20 | Wielafscherming ontbreekt |
05-05-2022 11:32 | Wielafscherming ontbreekt |
31-05-2024 14:15 | Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
31-05-2024 14:15 | Opspatafscherming ontbreekt |
31-05-2024 14:15 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
22-04-2025 14:31 | Achterlicht werkt niet (goed) |
22-04-2025 14:31 | Richtingaanwijzer werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OR11TH (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 02-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR11TH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-11-TH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–11–TH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, T en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 1 in OR11TH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORTH-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 11Â TH, gebruik dan onderstaande zoekbox: