Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. zndr temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig zonder temperatuurregeling) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OR-25-NP, OR–25–NP, OR 25 NP (gespeld: Otto Rudolf Twee Vijf Nico Pieter) |
Type | SCB*S3B |
Uitvoering | 42BH0B0G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0152*14 |
Variant | 05VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 16-10-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-10-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-10-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 16-10-2025 (over bijna 1½ maand) |
Tijdlijn van de OR25NP |
|
16-10-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-10-2018 | Eerste toelating |
16-10-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
16-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
16-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
16-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
16-10-2024 | Vorige vervaldatum apk |
16-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 33.957 kg |
Massa leeg voertuig | 8043 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1390 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 05 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd zonder temp. regeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OR25NP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR25NP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-25-NP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–25–NP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, N en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in OR25NP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORNP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 25Â NP, gebruik dan onderstaande zoekbox: