Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OR-33-ST, OR–33–ST, OR 33 ST (gespeld: Otto Rudolf Drie Drie Simon Theodoor) |
Type | SCB*S3T |
Uitvoering | 39BH0B1G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*0322*09 |
Variant | 06VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. wand v. |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 11-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-02-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-08-2016 (ruim 9 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 17-02-2026 (over ruim 5 maanden) |
Tijdlijn van de OR33ST |
|
30-08-2016 | Eerste toelating |
05-02-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-01-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
17-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
17-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
17-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
11-03-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
17-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
17-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 32.427 kg |
Massa leeg voertuig | 6573 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1389 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 120 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OR33ST (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR33ST weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-33-ST. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–33–ST één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in OR33ST vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORST-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 33Â ST, gebruik dan onderstaande zoekbox: