Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OR-50-VD, OR–50–VD, OR 50 VD (gespeld: Otto Rudolf Vijf Nul Victor Dirk) |
Type | SCB*S3T |
Uitvoering | 39CH0B0G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*0322*14 |
Variant | 06VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 60000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 28-10-2019 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-10-2019 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-10-2019 (bijna 6 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 27-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OR50VD |
|
28-10-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-10-2019 | Eerste toelating |
28-10-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-11-2021 | Vorige vervaldatum apk |
19-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
02-12-2023 | Vorige vervaldatum apk |
12-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
27-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 31.769 kg |
Massa leeg voertuig | 7231 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1389 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
02-11-2020 10:07 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
02-11-2020 10:07 | Verlichting niet van gelijke sterkte/grootte |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OR50VD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR50VD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-50-VD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–50–VD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, V en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OR50VD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORVD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 50Â VD, gebruik dan onderstaande zoekbox: