Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OR-98-VL, OR–98–VL, OR 98 VL (gespeld: Otto Rudolf Negen Acht Victor Lodewijk) |
Type | SCB*S3T |
Uitvoering | 39CH0B1G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*0322*14 |
Variant | 06VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 40000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-11-2019 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-05-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-05-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 30-06-2025 (ruim 2 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OR98VL |
|
02-05-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-05-2019 | Eerste toelating |
04-11-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
30-06-2022 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2023 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2024 | Vorige vervaldatum apk |
30-06-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 31.458 kg |
Massa leeg voertuig | 7542 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1389 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
06-04-2020 15:14 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
06-04-2020 15:14 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
23-06-2023 10:06 | Hoogte van het voertuig meer dan toegestaan |
23-06-2023 10:06 | Band beschadigd |
23-06-2023 13:35 | Band beschadigd |
23-06-2023 13:35 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
26-06-2024 15:58 | Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
26-06-2024 15:58 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
26-06-2024 15:58 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull N/a.
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OR98VL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 02-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR98VL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-98-VL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–98–VL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, V en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 8 in OR98VL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORVL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 98Â VL, gebruik dan onderstaande zoekbox: