Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OT-40-LD, OT–40–LD, OT 40 LD (gespeld: Otto Theodoor Vier Nul Lodewijk Dirk) |
Type | SCB*S3T |
Uitvoering | 39BH0B0G0 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*0322*23 |
Variant | 06VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-09-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-09-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-09-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 11-09-2025 (over 6 dagen) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 27-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT40LD |
|
27-07-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
02-09-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-09-2022 | Eerste toelating |
02-09-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
08-09-2024 | Vorige vervaldatum apk |
11-09-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 32.802 kg |
Massa leeg voertuig | 6198 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1389 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Aerodynamische voorziening of uitrusting? | N |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Verticale belasting koppelpunt getrokken voertuig | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OT40LD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT40LD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-40-LD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–40–LD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, L en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in OT40LD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTLD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 40Â LD, gebruik dan onderstaande zoekbox: