Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | N/a |
Kenteken | OT-67-SK, OT–67–SK, OT 67 SK (gespeld: Otto Theodoor Zes Zeven Simon Karel) |
Type | SCB*S2 |
Uitvoering | 33DH0B1G2 |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0252*22 |
Variant | 04VLN |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 08-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 16-12-2025 (over ruim 3 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 12-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT67SK |
|
16-12-2022 | Eerste toelating |
12-01-2023 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
08-02-2023 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-02-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
16-12-2023 | Vorige vervaldatum apk |
16-12-2024 | Vorige vervaldatum apk |
16-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Laadvermogen | 24.500 kg |
Massa leeg voertuig | 8500 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 33.000 kg |
Wielbasis | 898 cm |
Lengte voertuig | 1402 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1198 cm |
Technische maximale massa voertuig | 33.000 kg |
Hoogte voertuig | 388 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull N/a opvragen |
De gegevens van deze Schmitz cargobull N/a met kenteken OT67SK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT67SK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OT-67-SK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–67–SK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, S en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 7 in OT67SK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTSK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 67Â SK, gebruik dan onderstaande zoekbox: