Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Huifopbouw |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | S01 |
Kenteken | OP-52-BR, OP–52–BR, OP 52 BR (gespeld: Otto Pieter Vijf Twee Bernard Rudolf) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 290 cm a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull S01 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-07-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-01-2016 (bijna 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 18-08-2010 (ruim 15 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 03-06-2026 (over bijna 9 maanden) |
Tijdlijn van de OP52BR |
|
18-08-2010 | Eerste toelating |
15-01-2016 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-01-2016 | Vorige aanvang tenaamstelling |
22-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
22-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
22-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
22-07-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
31-05-2025 | Vorige vervaldatum apk |
03-06-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull S01 opvragen |
Laadvermogen | 31.340 kg |
Massa leeg voertuig | 7660 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 900 cm |
Lengte voertuig | 1390 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull S01 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull S01 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull S01 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 06 |
Carrosserie (omschrijving) | Huifopbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull S01 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull S01 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull S01 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
10-01-2020 16:52 | Retroreflector ontbreekt |
10-01-2020 16:52 | Achterlicht werkt niet (goed) |
14-01-2022 16:54 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
05-01-2023 16:55 | Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect |
31-05-2024 16:55 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
31-05-2024 16:55 | Richtingaanwijzer werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull S01.
De gegevens van deze Schmitz cargobull S01 met kenteken OP52BR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van OP52BR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OP-52-BR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OP–52–BR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, P, B en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 2 in OP52BR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OPBR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OPÂ 52Â BR, gebruik dan onderstaande zoekbox: