Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Schmitz cargobull |
Model | Sko24/l |
Type | -13.4 fp45 cool |
Kenteken | OR-24-GD, OR–24–GD, OR 24 GD (gespeld: Otto Rudolf Twee Vier Gerard Dirk) |
Type | SCB*S3B |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. achteras |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull Sko24/l -13.4 fp45 cool opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-03-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 26-02-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 26-02-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 28-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OR24GD |
|
26-02-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
26-02-2018 | Eerste toelating |
22-03-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
26-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
26-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
26-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
26-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz cargobull Sko24/l -13.4 fp45 cool opvragen |
Laadvermogen | 33.385 kg |
Massa leeg voertuig | 8615 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 888 cm |
Lengte voertuig | 1404 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull Sko24/l -13.4 fp45 cool opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull Sko24/l -13.4 fp45 cool opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull Sko24/l -13.4 fp45 cool opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull Sko24/l -13.4 fp45 cool opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull Sko24/l -13.4 fp45 cool opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz cargobull Sko24/l -13.4 fp45 cool opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
10-02-2021 15:41 | Band beschadigd |
10-02-2021 15:41 | Opspatafscherming ontbreekt |
21-02-2024 16:14 | Band onvoldoende profiel |
21-02-2024 16:14 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
21-02-2024 16:14 | Retroreflector ontbreekt |
Schades bekijken van deze Schmitz cargobull Sko24/l -13.4 fp45 cool.
De gegevens van deze Schmitz cargobull Sko24/l -13.4 fp45 cool met kenteken OR24GD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR24GD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-24-GD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–24–GD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, G en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 4 in OR24GD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORGD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 24Â GD, gebruik dan onderstaande zoekbox: