Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | Schmitz gotha |
Model | N/a |
Kenteken | OL-45-RP, OL–45–RP, OL 45 RP (gespeld: Otto Lodewijk Vier Vijf Rudolf Pieter) |
Type | SCF 24 |
Uitvoering | N/A |
Typegoedkeuringsnummer | nl*2007/46*0391*01 |
Variant | C |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. hart asstel |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1125-1360 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1001-1161 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 12-10-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 13-06-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 13-06-2012 (ruim 13 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 29-08-2025 (7 dagen geleden) |
Tijdlijn van de OL45RP |
|
13-06-2012 | Eerste tenaamstelling in nederland |
13-06-2012 | Eerste toelating |
13-06-2012 | Vorige aanvang tenaamstelling |
27-07-2021 | Vorige vervaldatum apk |
27-07-2022 | Vorige vervaldatum apk |
08-08-2023 | Vorige vervaldatum apk |
12-10-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
29-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
29-08-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Laadvermogen | 33.400 kg |
Massa leeg voertuig | 5600 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 916 cm |
Breedte voertuig | 248 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-07-2020 14:08 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
27-07-2020 14:08 | Band onvoldoende profiel |
27-07-2020 14:08 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
24-06-2021 15:26 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
24-06-2021 15:26 | Band onvoldoende profiel |
24-06-2021 15:26 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
24-06-2021 15:26 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
24-06-2021 15:26 | Achterlicht werkt niet (goed) |
29-08-2023 12:06 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Schmitz gotha N/a.
De gegevens van deze Schmitz gotha N/a met kenteken OL45RP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 31-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL45RP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-45-RP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–45–RP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, R en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 5 in OL45RP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLRP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 45Â RP, gebruik dan onderstaande zoekbox: