Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | Schmitz gotha |
Model | N/a |
Kenteken | OL-50-NS, OL–50–NS, OL 50 NS (gespeld: Otto Lodewijk Vijf Nul Nico Simon) |
Type | SCF 24 |
Uitvoering | N/A |
Typegoedkeuringsnummer | nl*2007/46*0391*01 |
Variant | C |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk v. hart asstel |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1125-1360 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1001-1161 cm In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 54300 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-02-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-02-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-02-2012 (bijna 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 23-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OL50NS |
|
22-02-2012 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-02-2012 | Eerste toelating |
22-02-2012 | Huidige aanvang tenaamstelling |
22-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
23-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
23-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
23-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
23-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Laadvermogen | 33.300 kg |
Massa leeg voertuig | 5700 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 916 cm |
Breedte voertuig | 248 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz gotha N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
23-02-2022 16:19 | Band onvoldoende profiel |
23-02-2022 16:19 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
23-02-2022 16:19 | Achterlicht werkt niet (goed) |
30-12-2022 15:03 | Remschijf ernstig gecorrodeerd |
06-02-2024 14:01 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
06-02-2024 14:01 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
06-02-2024 14:01 | Remlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Schmitz gotha N/a.
De gegevens van deze Schmitz gotha N/a met kenteken OL50NS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL50NS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-50-NS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–50–NS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, N en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OL50NS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLNS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 50Â NS, gebruik dan onderstaande zoekbox: