OT-33-DD
OT-35-DD
OT-34-DD: Schmitz 24/27
Op deze pagina vind je alle informatie over OT–34–DD, een Schmitz 24/27.
Het is een
containercarrier uit 2008.
De APK van deze 24/27 vervalt op 27-02-2026 (over bijna 6 maanden).
Specificaties van de OT-34-DD
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
11-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
11-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
31-12-2008 (bijna 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
27-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) |
11-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OT34DD
|
31-12-2008 |
Eerste toelating |
31-12-2009 |
Vorige vervaldatum apk |
11-01-2022 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
11-01-2022 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
11-01-2022 |
Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
13-01-2023 |
Vorige vervaldatum apk |
31-01-2024 |
Vorige vervaldatum apk |
14-02-2025 |
Vorige vervaldatum apk |
27-02-2026 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Schmitz 24/27 opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
33.200 kg |
Massa leeg voertuig |
5800 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
39.000 kg |
Wielbasis |
920 cm |
Lengte voertuig |
1125 cm |
Breedte voertuig |
250 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1050 cm |
Technische maximale massa voertuig |
39.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Schmitz 24/27 opvragen |
Carrosserie
Type carrosserie (code) |
DA |
Type carrosserie (omschrijving) |
Oplegger |
Carrosserie (code) |
08 |
Carrosserie (omschrijving) |
Containercarrier |
Schadeverleden |
Schades van deze Schmitz 24/27 opvragen |
APK-gebreken van de OT34DD
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
13-01-2022 16:35 |
Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
13-01-2022 16:35 |
Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
31-01-2023 12:43 |
Kentekenplaat ondeugdelijk bevestigd |
31-01-2023 12:43 |
Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
31-01-2023 12:43 |
Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
31-01-2023 12:43 |
(Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
14-02-2024 11:40 |
Koppelingspen te veel gesleten |
14-02-2024 11:40 |
Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
14-02-2024 11:40 |
Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
Schades bekijken van deze Schmitz 24/27.
Bijwerkdatum OT-34-DD
De gegevens van deze Schmitz 24/27 met kenteken OT34DD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Schmitz 24/27?
Schadeverleden van de OTÂ 34Â DD
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OT34DD weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OTÂ 34Â DD, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Schmitz 24/27 op voertuig-zoeker.nl
Schmitz 24/27 opleggers
- twee Schmitz 24/27 opleggers
- Bekijk Schmitz 24/27 opleggers.
- 3.815 Schmitz opleggers
- Bekijk Schmitz opleggers.
Schmitz 24/27 containercarriers
- twee Schmitz 24/27 containercarriers
- Bekijk Schmitz 24/27 containercarriers.
- 36 Schmitz containercarriers
- Bekijk Schmitz containercarriers.
De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn:
Schmitz S01,
Schmitz Sko24,
Schmitz Schmitz,
Schmitz Sko18 en
Schmitz Scf24.