OT-33-DD OT-35-DD

OT-34-DD: Schmitz 24/27

OT-34-DD Op deze pagina vind je alle informatie over OT–34–DD, een Schmitz 24/27. Het is een containercarrier uit 2008. De APK van deze 24/27 vervalt op 27-02-2026 (over bijna 6 maanden).

Wat wil je doen met OT-34-DD?

infoverkopentools

Specificaties van de OT-34-DD

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Containercarrier
Merk Schmitz
Model 24/27
Kenteken OT-34-DD, OT–34–DD, OT 34 DD (gespeld: Otto Theodoor Drie Vier Dirk Dirk)
Type 24/27
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r.
Schadeverleden Schades van deze Schmitz 24/27 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-12-2008 (bijna 17 jaar geleden)
Vervaldatum APK 27-02-2026 (over bijna 6 maanden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 11-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OT34DD

31-12-2008 Eerste toelating
31-12-2009 Vorige vervaldatum apk
11-01-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
11-01-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
11-01-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
13-01-2023 Vorige vervaldatum apk
31-01-2024 Vorige vervaldatum apk
14-02-2025 Vorige vervaldatum apk
27-02-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz 24/27 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.200 kg
Massa leeg voertuig 5800 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 920 cm
Lengte voertuig 1125 cm
Breedte voertuig 250 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1050 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz 24/27 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Schmitz 24/27 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz 24/27 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 08
Carrosserie (omschrijving) Containercarrier
Schadeverleden Schades van deze Schmitz 24/27 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz 24/27 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz 24/27 opvragen

APK-gebreken van de OT34DD

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

13-01-2022 16:35 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
13-01-2022 16:35 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
31-01-2023 12:43 Kentekenplaat ondeugdelijk bevestigd
31-01-2023 12:43 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
31-01-2023 12:43 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
31-01-2023 12:43 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
14-02-2024 11:40 Koppelingspen te veel gesleten
14-02-2024 11:40 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt
14-02-2024 11:40 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd

Schades bekijken van deze Schmitz 24/27.

Bijwerkdatum OT-34-DD

De gegevens van deze Schmitz 24/27 met kenteken OT34DD (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz 24/27?

Schadeverleden van de OT 34 DD

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OT34DD weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 24/27 (OT34DD)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OT-34-DD. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OT–34–DD één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MT-34-DD, een Honda Cbr 600 f motorfiets uit 1994.
  2. Verandering op plek 2: OS-34-DD, een Van hool 2-assige oplegger oplegger uit 2020.
  3. Verandering op plek 2: OV-34-DD, een Krone N/a oplegger uit 2023.
  4. Verandering op plek 3: OT-24-DD, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  5. Verandering op plek 3: OT-44-DD, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  6. Verandering op plek 4: OT-33-DD, een Chereau N/a oplegger uit 2022.
  7. Verandering op plek 4: OT-35-DD, een Schmitz 24/27 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OT-34-BD, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2022.
  9. Verandering op plek 5: OT-34-FD, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  10. Verandering op plek 6: OT-34-DB, een Krone N/a oplegger uit 2022.
  11. Verandering op plek 6: OT-34-DF, een Krone N/a oplegger uit 2022.

Meer kentekens met O, T, D en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, T, D en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 4 in OT34DD vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OTDD-kentekens.

7 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

31-12-2008 (bijna 17 jaar geleden):
  1. OK-53-SY: Lag O3-43 01
  2. OK-54-SY: Lag O3-43 01
  3. OK-55-SY: Lag O3-43 01
  4. OT-05-DG: Schmitz cargobull Scf 24/27
  5. OT-35-DD: Schmitz 24/27
  6. OT-73-DF: Schmitz Scf 24/27
  7. OT-74-DF: Schmitz Scf 24/27

Meer Schmitz 24/27 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz 24/27 opleggers

twee Schmitz 24/27 opleggers
Bekijk Schmitz 24/27 opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz 24/27 containercarriers

twee Schmitz 24/27 containercarriers
Bekijk Schmitz 24/27 containercarriers.
36 Schmitz containercarriers
Bekijk Schmitz containercarriers.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.