Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Schmitz |
Model | S01 |
Kenteken | OG-33-RK, OG–33–RK, OG 33 RK (gespeld: Otto Gerard Drie Drie Rudolf Karel) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 420 cm v. hart asstel |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties In lange en zware voertuigcombinaties |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz S01 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-10-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-06-2001 (ruim 24 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 07-06-2001 (ruim 24 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 06-09-2023 (2 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OG33RK |
|
07-06-2001 | Eerste tenaamstelling in nederland |
07-06-2001 | Eerste toelating |
27-05-2004 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
06-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
28-07-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-09-2023 | Huidige vervaldatum apk |
02-10-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
20-10-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz S01 opvragen |
Laadvermogen | 31.940 kg |
Massa leeg voertuig | 7060 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1386 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz S01 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz S01 opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz S01 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz S01 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz S01 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz S01 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
02-09-2019 14:06 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
02-09-2019 14:06 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
02-09-2019 14:06 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
02-09-2019 14:06 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
16-08-2021 14:34 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
06-09-2022 14:31 | Band onvoldoende profiel |
06-09-2022 14:31 | Achterlicht werkt niet (goed) |
06-09-2022 14:31 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
06-09-2022 14:31 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Schades bekijken van deze Schmitz S01.
De gegevens van deze Schmitz S01 met kenteken OG33RK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG33RK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OG-33-RK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–33–RK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, R en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 3 in OG33RK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGRK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OGÂ 33Â RK, gebruik dan onderstaande zoekbox: