Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | Schmitz |
Model | Scf 24 |
Kenteken | OR-43-LT, OR–43–LT, OR 43 LT (gespeld: Otto Rudolf Vier Drie Lodewijk Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk r. achteras |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 1136-1276 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 1015-1155 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scf 24 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-09-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 04-09-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 07-08-2007 (ruim 18 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 15-04-2025 (bijna 5 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OR43LT |
|
07-08-2007 | Eerste toelating |
04-09-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-09-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
01-12-2021 | Vorige vervaldatum apk |
28-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
20-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
15-04-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Scf 24 opvragen |
Laadvermogen | 34.130 kg |
Massa leeg voertuig | 4870 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 930 cm |
Breedte voertuig | 245 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scf 24 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scf 24 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scf 24 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scf 24 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scf 24 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scf 24 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
23-10-2019 10:54 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
28-01-2022 14:30 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
15-04-2024 15:54 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
15-04-2024 15:54 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
15-04-2024 15:54 | Band onvoldoende profiel |
15-04-2024 15:54 | Hulpbalk gescheurd |
15-04-2024 15:54 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
15-04-2024 15:54 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Schmitz Scf 24.
De gegevens van deze Schmitz Scf 24 met kenteken OR43LT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 17-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OR43LT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OR-43-LT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OR–43–LT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, R, L en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 3 in OR43LT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle ORLT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan ORÂ 43Â LT, gebruik dan onderstaande zoekbox: