OJ-61-SP OJ-66-SP

OJ-64-SP: Schmitz Schmitz-gotha scs24

OJ-64-SP Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–64–SP, een Schmitz Schmitz-gotha scs24. Het is een open wagen uit 2002. De APK van deze Schmitz-gotha scs24 is vervallen op 30-06-2024 (ruim 1 jaar geleden).

Wat wil je doen met OJ-64-SP?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-64-SP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Open wagen
Merk Schmitz
Model Schmitz-gotha scs24
Kenteken OJ-64-SP, OJ–64–SP, OJ 64 SP (gespeld: Otto Jan Zes Vier Simon Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 450 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Schmitz-gotha scs24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-03-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 13-03-2007 (ruim 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-01-2002 (bijna 24 jaar geleden)
Vervaldatum APK 30-06-2024 (ruim 1 jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ64SP

22-01-2002 Eerste toelating
13-03-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
16-03-2007 Huidige aanvang tenaamstelling
30-06-2022 Vorige vervaldatum apk
30-06-2023 Vorige vervaldatum apk
30-06-2024 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Schmitz-gotha scs24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.900 kg
Massa leeg voertuig 7100 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 900 cm
Lengte voertuig 1388 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Schmitz-gotha scs24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Schmitz-gotha scs24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Schmitz-gotha scs24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Schmitz-gotha scs24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Schmitz-gotha scs24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Schmitz-gotha scs24 opvragen

APK-gebreken van de OJ64SP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

17-06-2020 13:32 Remlicht werkt niet (goed)
24-06-2022 14:26 Luchtlekkage reminrichting
24-06-2022 14:26 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
24-06-2022 14:26 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd

Schades bekijken van deze Schmitz Schmitz-gotha scs24.

Bijwerkdatum OJ-64-SP

De gegevens van deze Schmitz Schmitz-gotha scs24 met kenteken OJ64SP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Schmitz-gotha scs24?

Schadeverleden van de OJ 64 SP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ64SP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Schmitz-gotha scs24 (OJ64SP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-64-SP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–64–SP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-64-SP, een Yamaha Xj 750 seca motorfiets uit 1981.
  2. Verandering op plek 1: WJ-64-SP, een Dethleffs Rm 2 A aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OH-64-SP, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: OK-64-SP, een Bodden 331340 oplegger uit 2008.
  5. Verandering op plek 3: OJ-54-SP, een Veldhuizen P37-2 oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: OJ-84-SP, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: OJ-63-SP, een H.t.f. Hzo 39 oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 4: OJ-66-SP, een Broshuis 3 ucc-39/45 Eu oplegger uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: OJ-64-PP, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 5: OJ-64-TP, een Pacton T3-001 oplegger uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: OJ-64-SN, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2007.
  12. Verandering op plek 6: OJ-64-SR, een Pacton Tbd 339 oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, S en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 4 in OJ64SP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJSP-kentekens.

9 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

22-01-2002 (bijna 24 jaar geleden):
  1. OG-33-VN: Floor Flduo-17-30h3
  2. OG-71-VH: Groenewegen 40cc-12-27tun
  3. OG-72-VH: Groenewegen 40cc-12-27tun
  4. OG-79-VH: Hoffmann Hrs
  5. OG-80-VH: Draco Tza 339
  6. OG-81-NT: Nooteboom Euro-38-02
  7. OG-83-VH: Vogelzang Vo 17 27
  8. OG-86-VH: Knapen K0cf 200
  9. OG-88-VH: Bulthuis Tdwa 01

Meer Schmitz Schmitz-gotha scs24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Schmitz-gotha scs24 opleggers

één Schmitz Schmitz-gotha scs24 oplegger
Bekijk Schmitz Schmitz-gotha scs24 oplegger.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Schmitz-gotha scs24 open wagens

één Schmitz Schmitz-gotha scs24 open wagen
Bekijk Schmitz Schmitz-gotha scs24 open wagen.
1.412 Schmitz open wagens
Bekijk Schmitz open wagens.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.