OK-06-NG
OK-15-NG
OK-13-NG: Schmitz Scs
Op deze pagina vind je alle informatie over OK–13–NG, een Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01).
Het is een
open wagen uit 2008.
De APK van deze Scs is vervallen op 28-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden).
LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.
Specificaties van de OK-13-NG
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
26-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
11-09-2008 (bijna 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
11-09-2008 (bijna 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
28-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OK13NG
|
11-09-2008 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
11-09-2008 |
Eerste toelating |
11-09-2008 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
17-01-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
28-01-2023 |
Huidige vervaldatum apk |
26-01-2024 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01) opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
31.460 kg |
Massa leeg voertuig |
7540 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
39.000 kg |
Wielbasis |
901 cm |
Lengte voertuig |
1388 cm |
Breedte voertuig |
255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
1200 cm |
Technische maximale massa voertuig |
39.000 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01) opvragen |
APK-gebreken van de OK13NG
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
17-01-2019 16:13 |
Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk |
17-01-2019 16:13 |
Remlichten (alle) werken niet |
17-01-2019 16:13 |
Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
17-01-2019 16:13 |
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
17-01-2019 16:13 |
Hulpbalk gescheurd |
02-01-2020 13:35 |
Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
02-01-2020 13:35 |
Wiel of velg ondeugdelijk bevestigd |
02-01-2020 13:35 |
Veer gebroken of gescheurd |
03-12-2020 11:06 |
Band beschadigd |
03-12-2020 11:06 |
Hoofdbalk gescheurd |
03-12-2020 11:06 |
Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
28-01-2022 13:21 |
Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet) |
28-01-2022 13:21 |
Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
28-01-2022 13:21 |
Hoofdbalk gescheurd |
Schades bekijken van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01).
Bijwerkdatum OK-13-NG
De gegevens van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01) met kenteken OK13NG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Wat wil je doen met deze Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01)?
Schadeverleden van de OKÂ 13Â NG
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008?
Of wil je de gedetailleerde waarde van OK13NG weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 13Â NG, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01) op voertuig-zoeker.nl
Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01) opleggers
- 54 Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01) opleggers
- Bekijk Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01) opleggers.
- 993 Schmitz Scs opleggers
- Bekijk Schmitz Scs opleggers.
- 3.815 Schmitz opleggers
- Bekijk Schmitz opleggers.
Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01) open wagens
- 52 Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01) open wagens
- Bekijk Schmitz Scs 24/l-13.62 c e b(s01) open wagens.
- 895 Schmitz Scs open wagens
- Bekijk Schmitz Scs open wagens.
- 1.412 Schmitz open wagens
- Bekijk Schmitz open wagens.
De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn:
Schmitz S01,
Schmitz Sko24,
Schmitz Schmitz,
Schmitz Sko18 en
Schmitz Scf24.