Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Schmitz |
Model | Scs |
Type | 24/l-13.62 e b(s01) |
Kenteken | OK-50-HV, OK–50–HV, OK 50 HV (gespeld: Otto Karel Vijf Nul Hendrik Victor) |
Uitvoering | A6601 |
Typegoedkeuringsnummer | nl*2001/116*0181*02 |
Variant | SCSO |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 16-07-2025 (bijna 2 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-03-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-03-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 14-04-2026 (over ruim 7 maanden) |
Tijdlijn van de OK50HV |
|
17-03-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-03-2008 | Eerste toelating |
08-04-2008 | Vorige aanvang tenaamstelling |
14-04-2022 | Vorige vervaldatum apk |
14-04-2023 | Vorige vervaldatum apk |
14-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
14-04-2025 | Vorige vervaldatum apk |
16-07-2025 | Huidige aanvang tenaamstelling |
14-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) opvragen |
Laadvermogen | 32.421 kg |
Massa leeg voertuig | 6579 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1388 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
25-03-2019 13:59 | Remonderdelen te veel gecorrodeerd |
25-03-2019 13:59 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
25-03-2019 13:59 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
24-02-2021 11:12 | Achterlicht werkt niet (goed) |
24-02-2021 11:12 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
11-03-2022 11:41 | Koppelingspen te veel gesleten |
11-03-2022 11:41 | Luchtlekkage reminrichting |
11-03-2022 11:41 | Achterlicht werkt niet (goed) |
11-03-2022 11:41 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
11-03-2022 11:41 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
06-03-2023 13:06 | Luchtlekkage reminrichting |
06-03-2023 13:06 | Achterlicht werkt niet (goed) |
06-03-2023 13:06 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
08-03-2024 11:13 | Luchtlekkage reminrichting |
08-03-2024 11:13 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
08-03-2024 11:13 | Achterlicht werkt niet (goed) |
08-03-2024 11:13 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Schades bekijken van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01).
De gegevens van deze Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) met kenteken OK50HV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK50HV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-50-HV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–50–HV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, H en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OK50HV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKHV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 50Â HV, gebruik dan onderstaande zoekbox: