Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Schmitz |
Model | Sk018/l-13 |
Kenteken | OS-94-PY, OS–94–PY, OS 94 PY (gespeld: Otto Simon Negen Vier Pieter Ypsilon) |
Type | SCB*S2 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sk018/l-13 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 02-03-2021 (ruim 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-03-2021 (ruim 4½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-03-2021 (ruim 4½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 17-04-2025 (bijna 5 maanden geleden) |
Tijdlijn van de OS94PY |
|
02-03-2021 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-03-2021 | Eerste toelating |
02-03-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
02-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
23-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
17-04-2024 | Vorige vervaldatum apk |
17-04-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Sk018/l-13 opvragen |
Laadvermogen | 26.470 kg |
Massa leeg voertuig | 6530 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 33.000 kg |
Wielbasis | 870 cm |
Lengte voertuig | 1390 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 33.000 kg |
Hoogte voertuig | 400 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sk018/l-13 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sk018/l-13 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sk018/l-13 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sk018/l-13 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sk018/l-13 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sk018/l-13 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
23-03-2022 10:43 | Opspatafscherming ontbreekt |
23-03-2022 10:43 | Achterlicht werkt niet (goed) |
17-04-2023 11:57 | Opspatafscherming ontbreekt |
17-04-2023 11:57 | Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
17-04-2023 11:57 | (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd |
17-04-2023 11:57 | Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd |
17-04-2023 11:57 | Band bevat uitstekend metalen element |
05-04-2024 16:14 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
05-04-2024 16:14 | Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
05-04-2024 16:14 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Schmitz Sk018/l-13.
De gegevens van deze Schmitz Sk018/l-13 met kenteken OS94PY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 19-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2021? Of wil je de gedetailleerde waarde van OS94PY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OS-94-PY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OS–94–PY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, S, P en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 4 in OS94PY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OSPY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OSÂ 94Â PY, gebruik dan onderstaande zoekbox: