OG-49-ST OG-74-ST

OG-53-ST: Schmitz Sk018

OG-53-ST Op deze pagina vind je alle informatie over OG–53–ST, een Schmitz Sk018. Het is een geconditioneerd voertuig uit 1998. De APK van deze Sk018 is vervallen op 19-07-2022 (ruim 3 jaar geleden).

Wat wil je doen met OG-53-ST?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-53-ST

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk Schmitz
Model Sk018
Kenteken OG-53-ST, OG–53–ST, OG 53 ST (gespeld: Otto Gerard Vijf Drie Simon Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 340 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sk018 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-06-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-09-2001 (bijna 24 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-12-1998 (bijna 27 jaar geleden)
Vervaldatum APK 19-07-2022 (ruim 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG53ST

07-12-1998 Eerste toelating
17-09-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
04-04-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
03-01-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
19-07-2022 Huidige vervaldatum apk
27-06-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sk018 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 21.780 kg
Massa leeg voertuig 8220 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 940 cm
Lengte voertuig 1376 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sk018 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sk018 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sk018 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sk018 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sk018 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sk018 opvragen

APK-gebreken van de OG53ST

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

17-06-2020 15:53 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
17-06-2020 15:53 Remonderdelen te veel gecorrodeerd
17-06-2020 15:53 Luchtlekkage reminrichting
25-06-2021 11:07 Remverschil op 1 as te groot
25-06-2021 11:07 Roestschade, te veel dikteafname materiaal
25-06-2021 11:07 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan
13-06-2022 14:22 Veerbevestiging ondeugdelijk
13-06-2022 14:22 Remverschil op 1 as te groot
13-06-2022 14:22 Roestschade, te veel dikteafname materiaal
13-06-2022 14:22 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
13-06-2022 14:22 Afstelplaat remkrachtregelaar onleesbaar/ontbreekt
13-06-2022 14:22 Stootbalk naar achteren omgebogen
13-06-2022 14:22 Luchtlekkage systeemfunctionaliteit aangetast

Schades bekijken van deze Schmitz Sk018.

Bijwerkdatum OG-53-ST

De gegevens van deze Schmitz Sk018 met kenteken OG53ST (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sk018?

Schadeverleden van de OG 53 ST

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG53ST weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sk018 (OG53ST)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-53-ST. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–53–ST één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-53-ST, een Vespa 125 Super motorfiets uit 1967.
  2. Verandering op plek 1: YG-53-ST, een witte Volkswagen Golf Cl 51kw u9 personenauto uit 1990.
  3. Verandering op plek 2: OJ-53-ST, een Kennis Tpd.348.c-b oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 3: OG-43-ST, een Van eck Dt-21 oplegger uit 2001.
  5. Verandering op plek 4: OG-51-ST, een Koegel Spkh 24 oplegger uit 2001.
  6. Verandering op plek 4: OG-54-ST, een Pacton Lxd 336 oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 5: OG-53-RT, een Pacton T1-001 oplegger uit 2001.
  8. Verandering op plek 5: OG-53-TT, een Nooteboom Ft-43-03v oplegger uit 2001.
  9. Verandering op plek 6: OG-53-SR, een Groenewegen Dro-12-20 oplegger uit 2001.
  10. Verandering op plek 6: OG-53-SV, een Pacton T3-002 oplegger uit 2001.

Meer kentekens met O, G, S en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 3 in OG53ST vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGST-kentekens.

6 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

07-12-1998 (bijna 27 jaar geleden):
  1. OF-57-TX: Atcomex Btk56f 27tri 39al
  2. OF-63-TX: Groenewegen Dro-12-27
  3. OF-70-TB: Groenewegen Dro-12-27
  4. OF-81-TX: Burg Bpo 12 27 hrnxx 0
  5. OF-82-TX: Smit Sto 1230
  6. OG-19-HH: Lintrailers 4 lsdu 18-40

Meer Schmitz Sk018 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sk018 opleggers

twee Schmitz Sk018 opleggers
Bekijk Schmitz Sk018 opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sk018 geconditioneerd voertuigen

twee Schmitz Sk018 geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz Sk018 geconditioneerd voertuigen.
1.172 Schmitz geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.