OG-36-TP OG-43-TP

OG-39-TP: Schmitz Sko

OG-39-TP Op deze pagina vind je alle informatie over OG–39–TP, een Schmitz Sko 18. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1995. De APK van deze Sko is vervallen op 13-03-2021 (bijna 4½ jaar geleden).

Wat wil je doen met OG-39-TP?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-39-TP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 18
Kenteken OG-39-TP, OG–39–TP, OG 39 TP (gespeld: Otto Gerard Drie Negen Theodoor Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 355 cm a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-11-2001 (bijna 24 jaar geleden)
Datum eerste toelating 12-09-1995 (bijna 30 jaar geleden)
Vervaldatum APK 13-03-2021 (bijna 4½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OG39TP

12-09-1995 Eerste toelating
15-11-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
03-11-2005 Vorige aanvang tenaamstelling
13-03-2021 Huidige vervaldatum apk
21-04-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 22.880 kg
Massa leeg voertuig 7120 kg
Toegestane maximum massa voertuig 30.000 kg
Wielbasis 850 cm
Lengte voertuig 1378 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 30.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

APK-gebreken van de OG39TP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

13-03-2020 13:18 Band onvoldoende profiel
13-03-2020 13:18 Achterlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 18.

Bijwerkdatum OG-39-TP

De gegevens van deze Schmitz Sko 18 met kenteken OG39TP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 18?

Schadeverleden van de OG 39 TP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1995? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG39TP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 18 (OG39TP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-39-TP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–39–TP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-39-TP, een Honda Xr 600 r motorfiets uit 1986.
  2. Verandering op plek 1: WG-39-TP, een Avento Royal 395 aanhangwagen uit 1991.
  3. Verandering op plek 2: OJ-39-TP, een Pacton T3-010 oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 3: OG-29-TP, een Fruehauf Oncrs 39-327a oplegger uit 2001.
  5. Verandering op plek 3: OG-49-TP, een Nooteboom Mco-58-04v oplegger uit 2001.
  6. Verandering op plek 4: OG-37-TP, een Fruehauf Oncrs 32 320 a oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 5: OG-39-SP, een Stas Sa 339 k oplegger uit 2001.
  8. Verandering op plek 5: OG-39-XP, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 2002.
  9. Verandering op plek 6: OG-39-TN, een Doornwaard Dt 7000 oe oplegger uit 2001.
  10. Verandering op plek 6: OG-39-TS, een Burg Bpo 12-20 tcsxx oplegger uit 2001.

Meer kentekens met O, G, T en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, T en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OG39TP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGTP-kentekens.

5 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

12-09-1995 (bijna 30 jaar geleden):
  1. OD-73-RR: Groenewegen Dro-10-10 B
  2. OD-84-RS: Bulthuis Ti 27 K
  3. OD-89-RS: Floor Flo-7-10
  4. OD-92-RS: Knapen Koks 420
  5. OD-94-RS: Floor Flo-12-30h

Meer Schmitz Sko 18 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 18 opleggers

58 Schmitz Sko 18 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 18 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 18 voertuigen met gesloten opbouw

36 Schmitz Sko 18 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 18 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.