OG-49-GV OG-56-GV

OG-50-GV: Schmitz Sko

OG-50-GV Op deze pagina vind je alle informatie over OG–50–GV, een Schmitz Sko 18. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 1998. De APK van deze Sko is vervallen op 09-02-2025 (bijna 7 maanden geleden).

Wat wil je doen met OG-50-GV?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-50-GV

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 18
Kenteken OG-50-GV, OG–50–GV, OG 50 GV (gespeld: Otto Gerard Vijf Nul Gerard Victor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk a. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 24-12-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-04-2000 (ruim 25 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-10-1998 (bijna 27 jaar geleden)
Vervaldatum APK 09-02-2025 (bijna 7 maanden geleden)

Tijdlijn van de OG50GV

03-10-1998 Eerste toelating
07-04-2000 Eerste tenaamstelling in nederland
14-06-2018 Vorige vervaldatum apk
24-12-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
09-02-2023 Vorige vervaldatum apk
09-02-2024 Vorige vervaldatum apk
09-02-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 20.200 kg
Massa leeg voertuig 6800 kg
Toegestane maximum massa voertuig 27.000 kg
Wielbasis 850 cm
Lengte voertuig 1375 cm
Breedte voertuig 254 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 27.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 9000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

APK-gebreken van de OG50GV

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

09-02-2022 16:13 Remverschil op 1 as te groot
09-02-2022 16:13 Roestschade, te veel dikteafname materiaal
09-02-2022 16:13 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging
09-02-2022 16:13 Achterlicht werkt niet (goed)
09-02-2022 16:13 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
06-02-2024 16:58 Remverschil op 1 as te groot

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 18.

Bijwerkdatum OG-50-GV

De gegevens van deze Schmitz Sko 18 met kenteken OG50GV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 18?

Schadeverleden van de OG 50 GV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG50GV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 18 (OG50GV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-50-GV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–50–GV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WG-50-GV, een Knaus 860415 aanhangwagen uit 1991.
  2. Verandering op plek 2: OJ-50-GV, een Pacton T3-001 oplegger uit 2006.
  3. Verandering op plek 3: OG-30-GV, een Atcomex Bks/39-27a3/1c-60 oplegger uit 2000.
  4. Verandering op plek 3: OG-60-GV, een Pacton T3-003 oplegger uit 2000.
  5. Verandering op plek 4: OG-53-GV, een Van eck Dt-3i oplegger uit 2000.
  6. Verandering op plek 5: OG-50-FV, een Veldhuizen P29-2 oplegger uit 2000.
  7. Verandering op plek 5: OG-50-HV, een Van hool 3b1047 oplegger uit 2000.
  8. Verandering op plek 6: OG-50-GN, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2000.
  9. Verandering op plek 6: OG-50-GX, een Floor Flo-12-30h2 oplegger uit 2000.

Meer kentekens met O, G, G en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, G en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in OG50GV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGGV-kentekens.

Meer Schmitz Sko 18 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 18 opleggers

58 Schmitz Sko 18 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 18 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 18 voertuigen met gesloten opbouw

36 Schmitz Sko 18 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 18 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.