OL-05-NP OL-11-NP

OL-10-NP: Schmitz Sko

OL-10-NP Op deze pagina vind je alle informatie over OL–10–NP, een Schmitz Sko 18. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2012. De APK van deze Sko vervalt op 13-12-2025 (over ruim 3 maanden).

Wat wil je doen met OL-10-NP?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-10-NP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 18
Kenteken OL-10-NP, OL–10–NP, OL 10 NP (gespeld: Otto Lodewijk Één Nul Nico Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. v. dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-01-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-01-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-01-2012 (bijna 14 jaar geleden)
Vervaldatum APK 13-12-2025 (over ruim 3 maanden)

Tijdlijn van de OL10NP

02-01-2012 Eerste tenaamstelling in nederland
02-01-2012 Eerste toelating
02-01-2012 Huidige aanvang tenaamstelling
11-07-2022 Vorige vervaldatum apk
11-07-2023 Vorige vervaldatum apk
16-03-2024 Vorige vervaldatum apk
13-12-2024 Vorige vervaldatum apk
13-12-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 25.980 kg
Massa leeg voertuig 7020 kg
Toegestane maximum massa voertuig 33.000 kg
Wielbasis 872 cm
Lengte voertuig 1400 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 33.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 18 opvragen

APK-gebreken van de OL10NP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

12-03-2019 15:37 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
12-03-2019 15:37 Remlicht werkt niet (goed)
11-07-2019 15:46 Band onvoldoende profiel
15-05-2020 14:29 Band beschadigd
15-05-2020 14:29 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
15-05-2020 14:29 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
23-06-2022 15:46 Band onvoldoende profiel
23-06-2022 15:46 Remvertraging / remwerking parkeerrem onvoldoende
16-03-2023 11:46 Onderdeel gasveersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
16-03-2023 11:46 Retroreflector vertoont gebrek
16-03-2023 11:46 Band onvoldoende profiel
13-12-2023 12:16 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
13-12-2023 12:16 Band onvoldoende profiel

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 18.

Bijwerkdatum OL-10-NP

De gegevens van deze Schmitz Sko 18 met kenteken OL10NP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 18?

Schadeverleden van de OL 10 NP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2012? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL10NP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 18 (OL10NP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-10-NP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–10–NP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: ML-10-NP, een Harley davidson Flhs Electra glide sport motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: VL-10-NP, een Chevrolet Chevy Van bedrijfsauto uit 1985.
  3. Verandering op plek 2: OK-10-NP, een Kempf Skm 40/3 oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: ON-10-NP, een Krone N/a oplegger uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: OL-20-NP, een Pezzaioli Sba31u oplegger uit 2011.
  6. Verandering op plek 4: OL-11-NP, een Schmitz Sko 18 oplegger uit 2012.
  7. Verandering op plek 5: OL-10-LP, een Kuiper Plc oplegger uit 2011.
  8. Verandering op plek 5: OL-10-RP, een D-tec Flexitrailer oplegger uit 2012.
  9. Verandering op plek 6: OL-10-NN, een Talson Mega oplegger uit 2011.
  10. Verandering op plek 6: OL-10-NR, een Schmitz cargobull N/a oplegger uit 2012.

Meer kentekens met O, L, N en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, N en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in OL10NP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLNP-kentekens.

Meer Schmitz Sko 18 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 18 opleggers

58 Schmitz Sko 18 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 18 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 18 voertuigen met gesloten opbouw

36 Schmitz Sko 18 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 18 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.