OG-30-FP OG-35-FP

OG-32-FP: Schmitz Sko

OG-32-FP Op deze pagina vind je alle informatie over OG–32–FP, een Schmitz Sko 20. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2000. De APK van deze Sko is vervallen op 17-09-2017 (bijna 8 jaar geleden).

Wat wil je doen met OG-32-FP?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-32-FP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 20
Kenteken OG-32-FP, OG–32–FP, OG 32 FP (gespeld: Otto Gerard Drie Twee Ferdinand Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 420 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 20 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-03-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-01-2000 (bijna 26 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-01-2000 (bijna 26 jaar geleden)
Vervaldatum APK 17-09-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG32FP

14-01-2000 Eerste tenaamstelling in nederland
14-01-2000 Eerste toelating
17-09-2017 Huidige vervaldatum apk
12-03-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 20 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 24.920 kg
Massa leeg voertuig 7080 kg
Toegestane maximum massa voertuig 32.000 kg
Wielbasis 870 cm
Lengte voertuig 1386 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1195 cm
Technische maximale massa voertuig 32.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 20 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 20 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 20 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 20 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 20 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 20 opvragen

Bijwerkdatum OG-32-FP

De gegevens van deze Schmitz Sko 20 met kenteken OG32FP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 20?

Schadeverleden van de OG 32 FP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2000? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG32FP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 20 (OG32FP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-32-FP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–32–FP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-32-FP, een Honda Cx 500 motorfiets uit 1978.
  2. Verandering op plek 2: OD-32-FP, een Bulthuis Ti 27 Al 2 oplegger uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OH-32-FP, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2003.
  4. Verandering op plek 3: OG-22-FP, een Bulthuis Tsta 20 oplegger uit 2000.
  5. Verandering op plek 3: OG-62-FP, een Pacton Txd 344 oplegger uit 2000.
  6. Verandering op plek 4: OG-30-FP, een Pacton Tbd339 oplegger uit 2000.
  7. Verandering op plek 4: OG-34-FP, een Tracon uden T0.s.1220 oplegger uit 2000.
  8. Verandering op plek 5: OG-32-GP, een Welgro 97wsl43-32 oplegger uit 2000.
  9. Verandering op plek 6: OG-32-FN, een Veldhuizen P 29-2 oplegger uit 2000.
  10. Verandering op plek 6: OG-32-FV, een Netam-fruehauf Oncrs 22-110 a oplegger uit 2000.

Meer kentekens met O, G, F en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, F en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in OG32FP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGFP-kentekens.

12 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

14-01-2000 (bijna 26 jaar geleden):
  1. OG-01-FP: H.t.f. Hzp 39
  2. OG-13-FP: Samro Sr 233dcp
  3. OG-24-FP: Netam-fruehauf Oncr 39 327 A
  4. OG-26-FP: Kromhout 3.vou-16-27.in
  5. OG-27-FP: Netam-fruehauf Oncz39-327a
  6. OG-79-FN: Jumbo Do 270.6
  7. OG-80-FN: Bulthuis Tsta 25
  8. OG-81-FN: Bulthuis Tsta 26
  9. OJ-36-PT: Obermann muelheim Mb 32000
  10. OL-58-ZD: Renders Rzoc 12.20 E
  11. OS-75-BT: Foton 2 djs 38/ol
  12. OT-55-TS: Heca Heca

Meer Schmitz Sko 20 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 20 opleggers

25 Schmitz Sko 20 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 20 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 20 voertuigen met gesloten opbouw

dertien Schmitz Sko 20 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 20 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.