Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. zndr temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig zonder temperatuurregeling) |
Merk | Schmitz |
Model | Sko |
Type | 24/l-13.4 fp 60 cool |
Kenteken | OL-22-XL, OL–22–XL, OL 22 XL (gespeld: Otto Lodewijk Twee Twee Xantippe Lodewijk) |
Type | SKO 24 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk by achteras |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 50759 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.4 fp 60 cool opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-02-2013 (bijna 13 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 18-02-2013 (bijna 13 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-09-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 03-05-2026 (over bijna 8 maanden) |
Tijdlijn van de OL22XL |
|
09-09-2011 | Eerste toelating |
18-02-2013 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-02-2013 | Huidige aanvang tenaamstelling |
03-05-2022 | Vorige vervaldatum apk |
03-05-2023 | Vorige vervaldatum apk |
03-05-2024 | Vorige vervaldatum apk |
03-05-2025 | Vorige vervaldatum apk |
03-05-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24/l-13.4 fp 60 cool opvragen |
Laadvermogen | 32.759 kg |
Massa leeg voertuig | 9241 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 887 cm |
Lengte voertuig | 1380 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.4 fp 60 cool opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.4 fp 60 cool opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.4 fp 60 cool opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 05 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd zonder temp. regeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.4 fp 60 cool opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.4 fp 60 cool opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.4 fp 60 cool opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
20-04-2021 16:30 | Band beschadigd |
20-04-2021 16:30 | Slijtage/beschadiging wiellager hoorbaar of voelbaar |
29-03-2022 11:22 | Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
27-03-2024 14:42 | Band beschadigd |
Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24/l-13.4 fp 60 cool.
De gegevens van deze Schmitz Sko 24/l-13.4 fp 60 cool met kenteken OL22XL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL22XL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-22-XL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–22–XL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, X en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in OL22XL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLXL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 22Â XL, gebruik dan onderstaande zoekbox: