Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Schmitz |
Model | Sko |
Type | 24/l-13.62 fp 25 |
Kenteken | OL-30-LV, OL–30–LV, OL 30 LV (gespeld: Otto Lodewijk Drie Nul Lodewijk Victor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorzyde voorste dwarsbalk |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 37000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.62 fp 25 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-01-2013 (bijna 13 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-11-2011 (bijna 14 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 23-06-2011 (ruim 14 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 04-01-2026 (over bijna 4 maanden) |
Tijdlijn van de OL30LV |
|
23-06-2011 | Eerste toelating |
02-11-2011 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-01-2013 | Huidige aanvang tenaamstelling |
04-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
04-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
04-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
04-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
04-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24/l-13.62 fp 25 opvragen |
Laadvermogen | 31.302 kg |
Massa leeg voertuig | 7698 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 901 cm |
Lengte voertuig | 1390 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.62 fp 25 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.62 fp 25 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.62 fp 25 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.62 fp 25 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.62 fp 25 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24/l-13.62 fp 25 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
26-11-2019 16:19 | Remslang schuurt langs enig deel |
26-11-2019 16:19 | Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften |
26-11-2019 16:19 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
26-11-2019 16:19 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
22-11-2022 14:24 | Band beschadigd |
22-11-2022 14:24 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24/l-13.62 fp 25.
De gegevens van deze Schmitz Sko 24/l-13.62 fp 25 met kenteken OL30LV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2011? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL30LV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OL-30-LV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–30–LV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, L en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in OL30LV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLLV-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OLÂ 30Â LV, gebruik dan onderstaande zoekbox: