OK-34-TR OK-46-TR

OK-43-TR: Schmitz Sko

OK-43-TR Op deze pagina vind je alle informatie over OK–43–TR, een Schmitz Sko 24/l. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2003. De APK van deze Sko vervalt op 30-01-2026 (over bijna 5 maanden).

Wat wil je doen met OK-43-TR?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-43-TR

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24/l
Kenteken OK-43-TR, OK–43–TR, OK 43 TR (gespeld: Otto Karel Vier Drie Theodoor Rudolf)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk v. achteras
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24/l opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-02-2009 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-02-2009 (bijna 17 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-04-2003 (ruim 22 jaar geleden)
Vervaldatum APK 30-01-2026 (over bijna 5 maanden)

Tijdlijn van de OK43TR

16-04-2003 Eerste toelating
10-02-2009 Eerste tenaamstelling in nederland
10-02-2009 Huidige aanvang tenaamstelling
30-01-2022 Vorige vervaldatum apk
30-01-2023 Vorige vervaldatum apk
30-01-2024 Vorige vervaldatum apk
30-01-2025 Vorige vervaldatum apk
30-01-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24/l opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.590 kg
Massa leeg voertuig 7410 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 893 cm
Lengte voertuig 1366 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1197 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24/l opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24/l opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24/l opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24/l opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24/l opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24/l opvragen

Bijwerkdatum OK-43-TR

De gegevens van deze Schmitz Sko 24/l met kenteken OK43TR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24/l?

Schadeverleden van de OK 43 TR

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2003? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK43TR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24/l (OK43TR)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-43-TR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–43–TR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-43-TR, een Honda Vt 500 c motorfiets uit 1986.
  2. Verandering op plek 1: RK-43-TR, een blauwe Auto union Audi Coupe gt quattro 88kw k6 personenauto uit 1987.
  3. Verandering op plek 2: OJ-43-TR, een Pacton T3-001 oplegger uit 2007.
  4. Verandering op plek 2: OL-43-TR, een Krone N/a oplegger uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: OK-33-TR, een Kogel Sn24 oplegger uit 2009.
  6. Verandering op plek 3: OK-53-TR, een Nefra Opld70l oplegger uit 2009.
  7. Verandering op plek 4: OK-41-TR, een Kogel Sn24 oplegger uit 2009.
  8. Verandering op plek 4: OK-44-TR, een Kwb P483-sti-h oplegger uit 2009.
  9. Verandering op plek 5: OK-43-SR, een Schmitz Sko24/l oplegger uit 2003.
  10. Verandering op plek 5: OK-43-VR, een Fliegl Sds 480 t oplegger uit 2009.
  11. Verandering op plek 6: OK-43-TL, een Burg Bpo 14-27 zgzxx oplegger uit 2009.
  12. Verandering op plek 6: OK-43-TT, een Van hool 3b2014 oplegger uit 2009.

Meer kentekens met O, K, T en R

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, T en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 3 in OK43TR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKTR-kentekens.

13 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

16-04-2003 (ruim 22 jaar geleden):
  1. OH-02-FS: G.magyar Srp3mes2
  2. OH-03-FJ: Groenewegen Ro-16-27 Pc
  3. OH-04-FS: Stas Sa343k
  4. OH-12-FS: Pacton T3-001
  5. OH-14-FS: G.magyar Srt 3 meb 3
  6. OH-16-FS: Pacton T3-002
  7. OH-17-FS: Fruehauf Oncrk 32-220 a
  8. OH-31-FP: D-tec Ft-43-03v
  9. OH-32-FP: D-tec Ft-43-03v
  10. OH-79-FD: Pacton T3-007
  11. OH-84-FD: Pacton T3-007
  12. OJ-01-NL: Schmitz S02
  13. OJ-41-LN: Schmitz S02

Meer Schmitz Sko 24/l op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24/l opleggers

vijftien Schmitz Sko 24/l opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24/l opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24/l voertuigen met gesloten opbouw

tien Schmitz Sko 24/l voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24/l voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.