OG-03-XJ OG-07-XJ

OG-05-XJ: Schmitz Sko

OG-05-XJ Op deze pagina vind je alle informatie over OG–05–XJ, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2002. De APK van deze Sko is vervallen op 04-10-2005 (bijna 20 jaar geleden).

Wat wil je doen met OG-05-XJ?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-05-XJ

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OG-05-XJ, OG–05–XJ, OG 05 XJ (gespeld: Otto Gerard Nul Vijf Xantippe Jan)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 181 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-08-2003 (ruim 22 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-04-2002 (ruim 23 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-04-2002 (ruim 23 jaar geleden)
Vervaldatum APK 04-10-2005 (bijna 20 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG05XJ

05-04-2002 Eerste tenaamstelling in nederland
05-04-2002 Eerste toelating
16-08-2003 Huidige aanvang tenaamstelling
04-10-2005 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.540 kg
Massa leeg voertuig 7460 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 890 cm
Lengte voertuig 1378 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Bijwerkdatum OG-05-XJ

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OG05XJ (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OG 05 XJ

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG05XJ weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OG05XJ)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-05-XJ. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–05–XJ één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MG-05-XJ, een Honda Vfr 750 f motorfiets uit 1986.
  2. Verandering op plek 1: WG-05-XJ, een Raasing Rp 20 aanhangwagen uit 1991.
  3. Verandering op plek 2: OH-05-XJ, een Chereau Cd382hb oplegger uit 2005.
  4. Verandering op plek 3: OG-15-XJ, een Koegel Sn24 oplegger uit 2002.
  5. Verandering op plek 4: OG-04-XJ, een Draco Tza 339 oplegger uit 2002.
  6. Verandering op plek 4: OG-06-XJ, een Bulthuis Tsta 23 oplegger uit 2002.
  7. Verandering op plek 5: OG-05-VJ, een Schmitz S01 oplegger uit 2002.
  8. Verandering op plek 5: OG-05-YJ, een Floor Flo 17 27 oplegger uit 2002.
  9. Verandering op plek 6: OG-05-XH, een Van hool 3b2015 oplegger uit 2002.
  10. Verandering op plek 6: OG-05-XT, een Schmitz S02 oplegger uit 2002.

Meer kentekens met O, G, X en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, X en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 5 in OG05XJ vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGXJ-kentekens.

18 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

05-04-2002 (ruim 23 jaar geleden):
  1. OG-01-XJ: Fruehauf Oncrs 30-218 a
  2. OG-02-XJ: Fruehauf Oncrs 30-218 a
  3. OG-03-XJ: Nooteboom Euro-38-02
  4. OG-04-XJ: Draco Tza 339
  5. OG-06-XJ: Bulthuis Tsta 23
  6. OG-07-XJ: Tracon uden Tos 15-66
  7. OG-25-XJ: Pacton _tbd238
  8. OG-26-XJ: Veldhuizen P33-2
  9. OG-27-XJ: Pacton T3-002
  10. OG-32-XH: Veldhuizen P 33-2
  11. OG-43-XH: Wot O.k.g.s.3.18.30
  12. OG-88-XH: Welgro 97wsl43-32
  13. OG-89-XH: Welgro 97wsl43-32
  14. OG-90-XH: Welgro 97wsl43-32
  15. OG-94-XH: Cuppers Lvo 12-27 al
  16. OG-99-XH: Lako Sdt 343
  17. OR-10-HG: Ova Ova
  18. ZZ-72-59: Nooteboom Mco-85-06v

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.