OG-13-TT OG-22-TT

OG-18-TT: Schmitz Sko

OG-18-TT Op deze pagina vind je alle informatie over OG–18–TT, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2001. De APK van deze Sko is vervallen op 24-11-2019 (bijna 6 jaar geleden).

Wat wil je doen met OG-18-TT?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-18-TT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OG-18-TT, OG–18–TT, OG 18 TT (gespeld: Otto Gerard Één Acht Theodoor Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 265 cm v. voorste achteras
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-03-2025 (bijna 6 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-11-2001 (bijna 24 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-11-2001 (bijna 24 jaar geleden)
Vervaldatum APK 24-11-2019 (bijna 6 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG18TT

20-11-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
20-11-2001 Eerste toelating
24-11-2019 Huidige vervaldatum apk
09-03-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
10-03-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 29.700 kg
Massa leeg voertuig 9300 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 940 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Bijwerkdatum OG-18-TT

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OG18TT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OG 18 TT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG18TT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OG18TT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-18-TT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–18–TT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OF-18-TT, een Van hool 3b2003 oplegger uit 1998.
  2. Verandering op plek 2: OH-18-TT, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2005.
  3. Verandering op plek 3: OG-08-TT, een Vocol To 36-12127 oplegger uit 2001.
  4. Verandering op plek 3: OG-38-TT, een Nooteboom Ct-53-04d oplegger uit 2001.
  5. Verandering op plek 4: OG-17-TT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2001.
  6. Verandering op plek 5: OG-18-ST, een Doornwaard Dt 5000 0e oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 5: OG-18-VT, een Floor Flo-17-30h2 oplegger uit 2002.
  8. Verandering op plek 6: OG-18-TS, een Van hool 2b2001 oplegger uit 2001.
  9. Verandering op plek 6: OG-18-TX, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 2002.

Meer kentekens met O, G, T en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, T en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 8 in OG18TT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGTT-kentekens.

24 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

20-11-2001 (bijna 24 jaar geleden):
  1. OG-01-TR: Schmitz S01
  2. OG-02-TR: Schmitz S01
  3. OG-04-TR: Broshuis 3 ucc-39/45 Eu
  4. OG-05-TR: Broshuis 3 ucc-39/45 Eu
  5. OG-06-TR: Floor Flsdo-1210h1
  6. OG-13-TR: Ligthart 1527 tc
  7. OG-14-TR: Ligthart 1527 tc
  8. OG-15-TR: Ligthart 1527 tc
  9. OG-15-TT: Schmitz Sko 24
  10. OG-16-TR: Vogelzang Vo2-stg-15-27
  11. OG-16-TT: Schmitz Sko 24
  12. OG-17-TT: Schmitz Sko 24
  13. OG-37-TP: Fruehauf Oncrs 32 320 a
  14. OG-86-TP: Doornwaard Dt7000 oe
  15. OG-87-TP: Fruehauf Oncrs 22-110 a
  16. OG-88-TP: Pacton Txz339
  17. OG-89-TP: Draco Txa 232
  18. OG-90-TP: Draco Txa 232
  19. OG-91-TP: Draco Txa 232
  20. OG-92-TP: Draco Txa 232
  21. OG-98-TP: Schmitz S01
  22. OL-16-ZP: Van eck Eck schuif
  23. OP-52-XH: Desot Opl/3at/38/98bsr
  24. OS-64-HV: Nooteboom Osds-48-03

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.