OG-26-BS OG-56-BS

OG-53-BS: Schmitz Sko

OG-53-BS Op deze pagina vind je alle informatie over OG–53–BS, een Schmitz Sko 24. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2003. De APK van deze Sko is vervallen op 20-03-2019 (ruim 6 jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OG-53-BS?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-53-BS

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OG-53-BS, OG–53–BS, OG 53 BS (gespeld: Otto Gerard Vijf Drie Bernard Simon)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 150 cm v. hart asstel
Bijzonderheden As 1 is uitgevoerd als hefas.
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 31-01-2003 (bijna 23 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-01-2003 (bijna 23 jaar geleden)
Vervaldatum APK 20-03-2019 (ruim 6 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG53BS

31-01-2003 Eerste tenaamstelling in nederland
31-01-2003 Eerste toelating
01-02-2003 Vorige aanvang tenaamstelling
20-03-2019 Huidige vervaldatum apk
05-02-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
12-05-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 29.800 kg
Massa leeg voertuig 9200 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 885 cm
Lengte voertuig 1400 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1199 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Bijwerkdatum OG-53-BS

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OG53BS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OG 53 BS

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2003? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG53BS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OG53BS)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-53-BS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–53–BS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: WG-53-BS, een Knaus 8404 aanhangwagen uit 1991.
  2. Verandering op plek 2: OH-53-BS, een Jumbo Do 300.spe oplegger uit 2002.
  3. Verandering op plek 3: OG-23-BS, een Hendricks Ha 10 oplegger uit 1981.
  4. Verandering op plek 3: OG-73-BS, een Burg Bpo 12-27 Hrnxx-0 oplegger uit 1999.
  5. Verandering op plek 4: OG-51-BS, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 1999.
  6. Verandering op plek 4: OG-55-BS, een Burg Bpo 12-27 Hrnxx-0 oplegger uit 1999.
  7. Verandering op plek 5: OG-53-DS, een H.t.f. Hzp 39 oplegger uit 1999.
  8. Verandering op plek 6: OG-53-BN, een Desot Opc/3at/38/98ssr oplegger uit 1999.
  9. Verandering op plek 6: OG-53-BT, een Bulthuis Tata 23 oplegger uit 1999.

Meer kentekens met O, G, B en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, B en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 3 in OG53BS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGBS-kentekens.

18 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

31-01-2003 (bijna 23 jaar geleden):
  1. OH-25-DD: Broshuis 3 ucc-39/45 Eu
  2. OH-28-DL: Doornwaard Dt 7000 oez
  3. OH-35-DD: Nooteboom Ft-43-03v
  4. OH-40-DL: Fruehauf Oncrp 39-327 a
  5. OH-41-DL: Jumbo Do 270.ce
  6. OH-42-DL: Gs Otil-140-2700
  7. OH-44-DL: Talson D.1127
  8. OH-52-DL: Ekw Ro-55taug
  9. OH-53-BT: Broshuis 3 ucc-39/45 Eu
  10. OH-81-BX: Pacton T3-001
  11. OH-82-BX: Pacton T3-001
  12. OH-84-DH: Lag O3-40 02
  13. OH-86-DH: Lag O3-40 02
  14. OH-87-DH: Lag O-3-40 02
  15. OH-88-DH: Lag O-3-40 02
  16. OH-89-DH: Lag O3-40 02
  17. OH-92-DF: Pacton T3-007
  18. OH-94-DF: Pacton T3-004

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 geconditioneerd voertuigen

845 Schmitz Sko 24 geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz Sko 24 geconditioneerd voertuigen.
1.040 Schmitz Sko geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz Sko geconditioneerd voertuigen.
1.172 Schmitz geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.