OG-89-SV OG-99-SV

OG-92-SV: Schmitz Sko

OG-92-SV Op deze pagina vind je alle informatie over OG–92–SV, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2001. Het kenteken van deze Schmitz is vervallen.

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OG-92-SV?

infoverkopentools

Specificaties van de OG-92-SV

Het kenteken van deze Schmitz Sko 24 (OG92SV) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OG-92-SV, OG–92–SV, OG 92 SV (gespeld: Otto Gerard Negen Twee Simon Victor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 410 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-09-2001 (bijna 24 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-09-2001 (bijna 24 jaar geleden)
Vervaldatum APK 07-10-2020 (bijna 5 jaar geleden)

Tijdlijn van de OG92SV

19-09-2001 Eerste tenaamstelling in nederland
19-09-2001 Eerste toelating
29-07-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
07-10-2020 Huidige vervaldatum apk
20-01-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 30.180 kg
Massa leeg voertuig 8820 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 942 cm
Lengte voertuig 1400 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Aantal wielen 6
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OG92SV

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

02-09-2019 15:33 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
02-09-2019 15:33 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OG-92-SV

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OG92SV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-01-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OG 92 SV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OG92SV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OG92SV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OG-92-SV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OG–92–SV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OF-92-SV, een Spitzer Bpsf 50 oplegger uit 1998.
  2. Verandering op plek 2: OJ-92-SV, een Tracon trailers To.1,5-4 oplegger uit 2007.
  3. Verandering op plek 3: OG-82-SV, een Pacton T3-001 oplegger uit 2001.
  4. Verandering op plek 4: OG-90-SV, een Koegel Spkh 24 oplegger uit 2001.
  5. Verandering op plek 4: OG-96-SV, een Burg Bpo 12-27 Krzxx oplegger uit 2001.
  6. Verandering op plek 5: OG-92-NV, een Pacton Tbz 122 oplegger uit 2001.
  7. Verandering op plek 5: OG-92-TV, een Veenhuis Voc-18-10-10-10-st oplegger uit 2001.
  8. Verandering op plek 6: OG-92-SP, een Pacton T2-001 oplegger uit 2001.
  9. Verandering op plek 6: OG-92-SY, een Talson D1224 oplegger uit 2001.

Meer kentekens met O, G, S en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, G, S en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 2 in OG92SV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OGSV-kentekens.

8 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

19-09-2001 (bijna 24 jaar geleden):
  1. OG-20-SV: Bulthuis Tata 23
  2. OG-21-SV: Bulthuis Tata23
  3. OG-23-SV: Burg Bpo 12-27 Ccxgx
  4. OG-30-SV: Fruehauf Oncrs 22-110a
  5. OG-32-SV: Pacton Lxd 336
  6. OG-33-SV: Renders Roc 12.27
  7. OG-35-SV: Stas Sa343k
  8. OL-56-XR: Renders Roc 12.27 cc

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.