OH-25-NG OH-37-NG

OH-28-NG: Schmitz Sko

OH-28-NG Op deze pagina vind je alle informatie over OH–28–NG, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2004. De APK van deze Sko is vervallen op 04-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OH-28-NG?

infoverkopentools

Specificaties van de OH-28-NG

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OH-28-NG, OH–28–NG, OH 28 NG (gespeld: Otto Hendrik Twee Acht Nico Gerard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 130 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-04-2004 (ruim 21 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-04-2004 (ruim 21 jaar geleden)
Vervaldatum APK 04-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OH28NG

29-04-2004 Eerste tenaamstelling in nederland
29-04-2004 Eerste toelating
21-09-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
20-01-2022 Vorige vervaldatum apk
10-01-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
04-02-2023 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 26.540 kg
Massa leeg voertuig 8460 kg
Toegestane maximum massa voertuig 35.000 kg
Wielbasis 890 cm
Lengte voertuig 1375 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 35.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 11.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OH28NG

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

13-12-2019 13:17 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
13-12-2019 13:17 Roestschade, te veel dikteafname materiaal
13-12-2019 13:17 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
13-12-2019 13:17 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
20-01-2021 16:40 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
20-01-2021 16:40 Roestschade, te veel dikteafname materiaal
20-01-2021 16:40 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
20-01-2021 16:40 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
20-01-2021 16:40 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect
04-02-2022 11:45 (Zij-)markeringslicht ondeugdelijk bevestigd
04-02-2022 11:45 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OH-28-NG

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OH28NG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OH 28 NG

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van OH28NG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OH28NG)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OH-28-NG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OH–28–NG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MH-28-NG, een Yamaha Xj 900 f motorfiets uit 1987.
  2. Verandering op plek 1: WH-28-NG, een Knaus 8105 aanhangwagen uit 1992.
  3. Verandering op plek 2: OG-28-NG, een Groenewegen Dro-12-27 oplegger uit 2001.
  4. Verandering op plek 2: OJ-28-NG, een Koegel S***24 oplegger uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: OH-38-NG, een Pacton R3-001 oplegger uit 2004.
  6. Verandering op plek 4: OH-27-NG, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2004.
  7. Verandering op plek 5: OH-28-LG, een Pacton L3-002 oplegger uit 2004.
  8. Verandering op plek 5: OH-28-PG, een Groenewegen Dro-14-18 oplegger uit 2004.
  9. Verandering op plek 6: OH-28-NF, een Lag O-3-40 03 oplegger uit 2004.
  10. Verandering op plek 6: OH-28-NH, een Movit Coopl 1527 oplegger uit 2004.

Meer kentekens met O, H, N en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, H, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 8 in OH28NG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OHNG-kentekens.

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.298 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.694 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.814 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.