OH-29-DT OH-31-DT

OH-30-DT: Schmitz Sko

OH-30-DT Op deze pagina vind je alle informatie over OH–30–DT, een Schmitz Sko 24. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2001. De APK van deze Sko vervalt op 10-09-2025 (morgen).

Wat wil je doen met OH-30-DT?

infoverkopentools

Specificaties van de OH-30-DT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OH-30-DT, OH–30–DT, OH 30 DT (gespeld: Otto Hendrik Drie Nul Dirk Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen balk 131 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-02-2003 (bijna 23 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-02-2003 (bijna 23 jaar geleden)
Datum eerste toelating 26-03-2001 (ruim 24 jaar geleden)
Vervaldatum APK 10-09-2025 (morgen)

Tijdlijn van de OH30DT

26-03-2001 Eerste toelating
14-02-2003 Eerste tenaamstelling in nederland
14-02-2003 Huidige aanvang tenaamstelling
14-06-2022 Vorige vervaldatum apk
14-06-2023 Vorige vervaldatum apk
03-07-2024 Vorige vervaldatum apk
10-09-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 31.290 kg
Massa leeg voertuig 7710 kg
Toegestane maximum massa voertuig 39.000 kg
Wielbasis 894 cm
Lengte voertuig 1375 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 39.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 12.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OH30DT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

03-06-2020 16:16 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
03-06-2020 16:16 Achterlicht werkt niet (goed)
03-06-2020 16:16 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
14-06-2021 11:42 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
24-05-2022 10:55 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
24-05-2022 10:55 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname
03-07-2023 10:09 Stootbalk ondeugdelijk
03-07-2023 10:09 Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OH-30-DT

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OH30DT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OH 30 DT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van OH30DT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OH30DT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OH-30-DT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OH–30–DT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OG-30-DT, een Nooteboom Ct-53-05d oplegger uit 1999.
  2. Verandering op plek 2: OJ-30-DT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2006.
  3. Verandering op plek 3: OH-40-DT, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2003.
  4. Verandering op plek 4: OH-31-DT, een Nooteboom Ft-43-03v oplegger uit 2001.
  5. Verandering op plek 5: OH-30-HT, een Carnehl - Sand kipper drei-achse oplegger uit 2000.
  6. Verandering op plek 6: OH-30-DR, een Draco Dtta 1200-1600 oplegger uit 1992.
  7. Verandering op plek 6: OH-30-DV, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2003.

Meer kentekens met O, H, D en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, H, D en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in OH30DT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OHDT-kentekens.

21 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

26-03-2001 (ruim 24 jaar geleden):
  1. OG-10-NZ: Tijhof Ta 5500
  2. OG-16-NY: Draco Txa232
  3. OG-22-NG: Groenewegen Dro-12-27
  4. OG-29-NZ: Vocol To33-12/30
  5. OG-30-NZ: Smit Sto 1230
  6. OG-33-NZ: Draco Txa 232
  7. OG-48-NZ: Lag A00s
  8. OG-49-NZ: Lag A00s
  9. OG-50-NZ: Lag A00s
  10. OG-51-NZ: Lag A00s
  11. OG-52-NZ: Lag A00s
  12. OG-53-NZ: Lag A00s
  13. OG-59-ZD: Schmitz Sko 24
  14. OG-72-PR: Parciso Ca-3es
  15. OG-86-NZ: Pacton Tbd339
  16. OG-88-NY: Pacton T2-002
  17. OG-97-NY: Talson F 1227
  18. OG-98-NY: Talson F1227
  19. OG-99-NY: Lag O-3-39mg
  20. OH-21-FL: Schmitz Sko 24
  21. OH-36-DT: Schmitz Sko 24

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.298 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.694 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.814 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 geconditioneerd voertuigen

844 Schmitz Sko 24 geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz Sko 24 geconditioneerd voertuigen.
1.039 Schmitz Sko geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz Sko geconditioneerd voertuigen.
1.171 Schmitz geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.