Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gecond. met temperatuurreg. (geconditioneerd voertuig met temperatuurregeling) |
Merk | Schmitz |
Model | Sko |
Type | 24 |
Kenteken | OJ-13-VT, OJ–13–VT, OJ 13 VT (gespeld: Otto Jan Één Drie Victor Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 550 cm a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 60000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 05-08-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 31-05-2007 (ruim 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 23-05-2007 (ruim 18 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 03-11-2025 (over bijna 2 maanden) |
Tijdlijn van de OJ13VT |
|
23-05-2007 | Eerste toelating |
31-05-2007 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-08-2014 | Huidige aanvang tenaamstelling |
21-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
03-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
03-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
03-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
03-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Laadvermogen | 31.140 kg |
Massa leeg voertuig | 10.860 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 930 cm |
Lengte voertuig | 1403 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
04-10-2018 16:07 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
04-10-2018 16:07 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
04-10-2018 16:07 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
04-10-2018 16:07 | Kentekenplaatverlichting kleur wijkt af/niet toegestaan |
04-10-2018 16:07 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
02-09-2019 16:27 | Band beschadigd |
02-09-2019 16:27 | Lijnmarkering niet volgens voorschriften |
02-09-2019 16:27 | Kentekenplaatverlichting kleur wijkt af/niet toegestaan |
02-09-2019 16:27 | Stuurkogel te veel speling |
27-08-2020 14:40 | Roestschade onderdeel gasveersysteem |
27-08-2020 14:40 | Kentekenplaatverlichting kleur wijkt af/niet toegestaan |
16-09-2022 13:32 | Roestschade onderdeel veersysteem |
16-09-2022 13:32 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
16-09-2022 13:32 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
16-09-2022 13:32 | Dragende delen misvormd of gescheurd |
16-09-2022 13:32 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
16-09-2022 13:32 | Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan |
16-09-2022 13:32 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
20-10-2023 14:57 | Band beschadigd |
20-10-2023 14:57 | Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek |
20-10-2023 14:57 | Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd) |
20-10-2023 14:57 | Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
20-10-2023 14:57 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.
De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OJ13VT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ13VT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-13-VT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–13–VT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, V en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 3 in OJ13VT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJVT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OJÂ 13Â VT, gebruik dan onderstaande zoekbox: