OJ-15-HT OJ-21-HT

OJ-17-HT: Schmitz Sko

OJ-17-HT Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–17–HT, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2006. De APK van deze Sko vervalt op 25-11-2025 (over ruim 2½ maanden).

Wat wil je doen met OJ-17-HT?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-17-HT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OJ-17-HT, OJ–17–HT, OJ 17 HT (gespeld: Otto Jan Één Zeven Hendrik Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-06-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 31-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 25-11-2025 (over ruim 2½ maanden)

Tijdlijn van de OJ17HT

31-05-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
31-05-2006 Eerste toelating
13-03-2015 Vorige aanvang tenaamstelling
09-11-2021 Vorige vervaldatum apk
12-11-2022 Vorige vervaldatum apk
09-06-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
25-11-2023 Vorige vervaldatum apk
25-11-2024 Vorige vervaldatum apk
25-11-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.300 kg
Massa leeg voertuig 7700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OJ17HT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

31-10-2019 10:45 Band beschadigd
31-10-2019 10:45 Koppelingspen te veel gesleten
31-10-2019 10:45 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet)
31-10-2019 10:45 Remonderdelen te veel gecorrodeerd
31-10-2019 10:45 Band onvoldoende profiel
31-10-2019 10:45 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
31-10-2019 10:45 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
30-10-2020 11:11 Remverschil op 1 as te groot
12-11-2021 10:57 Band beschadigd
12-11-2021 10:57 Kentekenplaatverlichting straalt licht naar achter
12-11-2021 10:57 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
25-11-2022 15:49 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
25-11-2022 15:49 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OJ-17-HT

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OJ17HT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OJ 17 HT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ17HT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OJ17HT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-17-HT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–17–HT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 2: OH-17-HT, een Feldbinder Eut 40 3 oplegger uit 2003.
  2. Verandering op plek 2: OL-17-HT, een Schmitz gotha Scf 24 g mx oplegger uit 2011.
  3. Verandering op plek 3: OJ-07-HT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 3: OJ-37-HT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2006.
  5. Verandering op plek 4: OJ-16-HT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 5: OJ-17-GT, een Koegel S24 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: OJ-17-JT, een Bulthuis Tsta23 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 6: OJ-17-HS, een Spier Sgl 290 oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-17-HV, een Veldhuizen P 29-2 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, H en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in OJ17HT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJHT-kentekens.

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.