OJ-26-HT OJ-32-HT

OJ-30-HT: Schmitz Sko

OJ-30-HT Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–30–HT, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2006. De APK van deze Sko vervalt op 05-05-2026 (over bijna 8 maanden).

Wat wil je doen met OJ-30-HT?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-30-HT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OJ-30-HT, OJ–30–HT, OJ 30 HT (gespeld: Otto Jan Drie Nul Hendrik Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 31-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-05-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 05-05-2026 (over bijna 8 maanden)

Tijdlijn van de OJ30HT

31-05-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
31-05-2006 Eerste toelating
06-05-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
05-05-2022 Vorige vervaldatum apk
05-05-2023 Vorige vervaldatum apk
05-05-2023 Vorige vervaldatum apk
05-05-2024 Vorige vervaldatum apk
05-05-2025 Vorige vervaldatum apk
05-05-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.300 kg
Massa leeg voertuig 7700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OJ30HT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

05-05-2021 16:55 Verlichting asymmetrisch t.o.v. het midden
05-05-2021 16:55 Band beschadigd
05-05-2021 16:55 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
05-05-2021 16:55 Kentekenplaatverlichting niet volgens voorschriften
06-04-2022 16:40 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 95% >= 90% awet)
06-04-2022 16:40 Opspatafscherming ontbreekt
06-04-2022 16:40 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
11-04-2023 16:36 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OJ-30-HT

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OJ30HT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OJ 30 HT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ30HT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OJ30HT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-30-HT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–30–HT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-30-HT, een Suzuki Gsx-r 1100 motorfiets uit 1989.
  2. Verandering op plek 1: WJ-30-HT, een Hobby 10 F aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OH-30-HT, een Carnehl - Sand kipper drei-achse oplegger uit 2000.
  4. Verandering op plek 2: OL-30-HT, een Kwb P483-sti-h oplegger uit 2011.
  5. Verandering op plek 3: OJ-40-HT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: OJ-32-HT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2006.
  7. Verandering op plek 5: OJ-30-FT, een Pacton T3-010 oplegger uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: OJ-30-KT, een Krone Sd oplegger uit 2006.
  9. Verandering op plek 6: OJ-30-HS, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-30-HV, een Koegel S***24 oplegger uit 2006.

Meer kentekens met O, J, H en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in OJ30HT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJHT-kentekens.

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.