OJ-28-BN OJ-35-BN

OJ-34-BN: Schmitz Sko

OJ-34-BN Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–34–BN, een Schmitz Sko 24. Het is een geconditioneerd voertuig uit 2005. De APK van deze Sko is vervallen op 03-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OJ-34-BN?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-34-BN

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Geconditioneerd voertuig
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OJ-34-BN, OJ–34–BN, OJ 34 BN (gespeld: Otto Jan Drie Vier Bernard Nico)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer tegen r. balk 150 cm v. hart asstel
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 04-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Datum eerste toelating 04-11-2005 (bijna 20 jaar geleden)
Vervaldatum APK 03-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OJ34BN

04-11-2005 Eerste tenaamstelling in nederland
04-11-2005 Eerste toelating
04-11-2005 Vorige aanvang tenaamstelling
25-01-2022 Vorige vervaldatum apk
13-12-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
03-02-2023 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 33.400 kg
Massa leeg voertuig 8600 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 891 cm
Lengte voertuig 1400 cm
Breedte voertuig 260 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 04
Carrosserie (omschrijving) Geconditioneerd met temperatuurregeling
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OJ34BN

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

15-01-2019 14:57 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
04-12-2019 15:55 Band beschadigd
07-01-2021 16:12 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
07-01-2021 16:12 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
07-01-2021 16:12 Band onvoldoende profiel
07-01-2021 16:12 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
07-01-2021 16:12 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
07-01-2021 16:12 Remlicht werkt niet (goed)
07-01-2021 16:12 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan
03-02-2022 16:08 Schokdemper werkt niet (goed)
03-02-2022 16:08 Retroreflector ontbreekt
03-02-2022 16:08 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OJ-34-BN

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OJ34BN (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OJ 34 BN

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ34BN weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OJ34BN)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-34-BN. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–34–BN één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-34-BN, een Yamaha Xj 650 motorfiets uit 1982.
  2. Verandering op plek 1: SJ-34-BN, een grijze Volvo 780 personenauto uit 1987.
  3. Verandering op plek 2: OD-34-BN, een Van hool 3g0015 oplegger uit 1993.
  4. Verandering op plek 2: OK-34-BN, een Pacton T3-010 oplegger uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: OJ-24-BN, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2005.
  6. Verandering op plek 3: OJ-44-BN, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2005.
  7. Verandering op plek 4: OJ-33-BN, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2005.
  8. Verandering op plek 4: OJ-35-BN, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2005.
  9. Verandering op plek 5: OJ-34-DN, een Lintrailers 4 lsdu 18-36 oplegger uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: OJ-34-BK, een Fruehauf Dav-jc-ta3 oplegger uit 1995.
  11. Verandering op plek 6: OJ-34-BR, een Krone Sdp 27 oplegger uit 2005.

Meer kentekens met O, J, B en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, B en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 4 in OJ34BN vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJBN-kentekens.

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 geconditioneerd voertuigen

845 Schmitz Sko 24 geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz Sko 24 geconditioneerd voertuigen.
1.040 Schmitz Sko geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz Sko geconditioneerd voertuigen.
1.172 Schmitz geconditioneerd voertuigen
Bekijk Schmitz geconditioneerd voertuigen.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.