OJ-34-PV OJ-39-PV

OJ-36-PV: Schmitz Sko

OJ-36-PV Op deze pagina vind je alle informatie over OJ–36–PV, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2007. De APK van deze Sko vervalt op 27-09-2025 (over 20 dagen).

Wat wil je doen met OJ-36-PV?

infoverkopentools

Specificaties van de OJ-36-PV

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OJ-36-PV, OJ–36–PV, OJ 36 PV (gespeld: Otto Jan Drie Zes Pieter Victor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-04-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-02-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-02-2007 (bijna 19 jaar geleden)
Vervaldatum APK 27-09-2025 (over 20 dagen)

Tijdlijn van de OJ36PV

01-02-2007 Eerste tenaamstelling in nederland
01-02-2007 Eerste toelating
05-04-2017 Huidige aanvang tenaamstelling
27-09-2021 Vorige vervaldatum apk
27-09-2022 Vorige vervaldatum apk
27-09-2023 Vorige vervaldatum apk
27-09-2024 Vorige vervaldatum apk
27-09-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.300 kg
Massa leeg voertuig 7700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OJ36PV

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

27-09-2019 10:04 Koppelingspen te veel gesleten
27-09-2019 10:04 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
22-09-2020 14:26 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
23-09-2021 12:07 Achterlicht werkt niet (goed)
07-09-2022 14:06 Vrije slag remcilinder te groot
07-09-2022 14:06 Remonderdelen te veel gecorrodeerd
07-09-2022 14:06 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
07-09-2022 14:06 Achterlicht werkt niet (goed)
13-09-2023 14:17 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
13-09-2023 14:17 Achteruitrijlicht werkt niet (goed)
13-09-2023 14:17 Luchtlekkage reminrichting
13-09-2023 14:17 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
13-09-2023 14:17 Retroreflector ontbreekt

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OJ-36-PV

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OJ36PV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OJ 36 PV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OJ36PV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OJ36PV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OJ-36-PV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OJ–36–PV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MJ-36-PV, een Honda Vf 1000 ff motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 1: WJ-36-PV, een Munsterland 420 P aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OH-36-PV, een Pacton Tbz339 oplegger uit 2004.
  4. Verandering op plek 2: OL-36-PV, een Be-combi Bu 7000 oplegger uit 2012.
  5. Verandering op plek 3: OJ-26-PV, een Estepe Eopl 24-41 oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: OJ-46-PV, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: OJ-34-PV, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 4: OJ-37-PV, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  9. Verandering op plek 5: OJ-36-NV, een Schmitz Sko 18/lzg oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 5: OJ-36-RV, een Meierling Msk 24 oplegger uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: OJ-36-PT, een Obermann muelheim Mb 32000 oplegger uit 2000.
  12. Verandering op plek 6: OJ-36-PX, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, J, P en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, J, P en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 6 in OJ36PV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OJPV-kentekens.

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.