OK-98-DS OK-02-DT

OK-01-DT: Schmitz Sko

OK-01-DT Op deze pagina vind je alle informatie over OK–01–DT, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2008. De APK van deze Sko is vervallen op 06-05-2025 (4 maanden geleden).

Wat wil je doen met OK-01-DT?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-01-DT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OK-01-DT, OK–01–DT, OK 01 DT (gespeld: Otto Karel Nul Één Dirk Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 04-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-02-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-02-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 06-05-2025 (4 maanden geleden)

Tijdlijn van de OK01DT

01-02-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
01-02-2008 Eerste toelating
04-05-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
05-05-2022 Vorige vervaldatum apk
06-05-2023 Vorige vervaldatum apk
06-05-2023 Vorige vervaldatum apk
06-05-2024 Vorige vervaldatum apk
06-05-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.300 kg
Massa leeg voertuig 7700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OK01DT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

19-02-2020 16:14 Retroreflector vertoont gebrek
19-02-2020 16:14 Retroreflector ontbreekt
19-02-2020 16:14 Achterlicht werkt niet (goed)
06-05-2022 11:15 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften
14-04-2023 10:31 Band onvoldoende profiel
14-04-2023 10:31 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
14-04-2023 10:31 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
11-04-2024 11:06 Retroreflector ontbreekt
11-04-2024 11:06 Achterlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OK-01-DT

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OK01DT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 08-05-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OK 01 DT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK01DT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OK01DT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-01-DT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–01–DT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-01-DT, een Kawasaki Zz-r 600 motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 1: WK-01-DT, een Anssems K-s 2700 aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-01-DT, een York Ib 24 oplegger uit 1979.
  4. Verandering op plek 2: OL-01-DT, een D-tec Ctd-41-03d oplegger uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: OK-11-DT, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e db(s01) oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-02-DT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 5: OK-01-BT, een Kuiper Plc oplegger uit 2007.
  8. Verandering op plek 5: OK-01-FT, een Van hool 1b2001 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 6: OK-01-DS, een Van hool 3b2014 oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-01-DV, een Schmitz Scs 24/l-13.62 p e b(s01) oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, D en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, D en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 1 in OK01DT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKDT-kentekens.

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.