Het kenteken van deze Schmitz Sko 24 (OK19GH) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | Schmitz |
Model | Sko |
Type | 24 |
Kenteken | OK-19-GH, OK–19–GH, OK 19 GH (gespeld: Otto Karel Één Negen Gerard Hendrik) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-03-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-02-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-02-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 22-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OK19GH |
|
19-02-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-02-2008 | Eerste toelating |
03-03-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
22-04-2022 | Vorige vervaldatum apk |
22-04-2023 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Laadvermogen | 33.400 kg |
Massa leeg voertuig | 8600 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1400 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
22-04-2020 16:16 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
22-04-2020 16:16 | Retroreflector vertoont gebrek |
22-04-2020 16:16 | Achterlicht werkt niet (goed) |
22-04-2020 16:16 | Mistachterlicht werkt niet (goed) |
22-04-2021 10:34 | Achterlicht werkt niet (goed) |
21-04-2022 14:06 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
21-04-2022 14:06 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
21-04-2022 14:06 | Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij |
Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.
De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OK19GH (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 25-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK19GH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-19-GH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–19–GH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, G en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 9 in OK19GH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKGH-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 19Â GH, gebruik dan onderstaande zoekbox: