Het kenteken van deze Schmitz Sko 24 (OK23FH) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | Schmitz |
Model | Sko |
Type | 24 |
Kenteken | OK-23-FH, OK–23–FH, OK 23 FH (gespeld: Otto Karel Twee Drie Ferdinand Hendrik) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 085 cm v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 24-03-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 31-01-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-01-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 24-11-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Tijdlijn van de OK23FH |
|
31-01-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
31-01-2008 | Eerste toelating |
27-02-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
24-11-2021 | Huidige vervaldatum apk |
24-03-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Laadvermogen | 32.200 kg |
Massa leeg voertuig | 9800 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 909 cm |
Lengte voertuig | 1400 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
12-11-2019 16:54 | Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk |
12-11-2019 16:54 | Band beschadigd |
12-11-2019 16:54 | Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
12-11-2019 16:54 | Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
12-11-2019 16:54 | Remlicht werkt niet (goed) |
24-11-2020 16:30 | Band beschadigd |
24-11-2020 16:30 | (Zij-)markeringslichten ontbreken |
24-11-2020 16:30 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
24-11-2020 16:30 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
24-11-2020 16:30 | Achterlicht werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.
De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OK23FH (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 20-05-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK23FH weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-23-FH. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–23–FH één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, F en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in OK23FH vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKFH-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 23Â FH, gebruik dan onderstaande zoekbox: