OK-25-DL OK-31-DL

OK-27-DL: Schmitz Sko

OK-27-DL Op deze pagina vind je alle informatie over OK–27–DL, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2008. De APK van deze Sko is vervallen op 22-07-2025 (ruim 1½ maand geleden).

Wat wil je doen met OK-27-DL?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-27-DL

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OK-27-DL, OK–27–DL, OK 27 DL (gespeld: Otto Karel Twee Zeven Dirk Lodewijk)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-12-2024 (bijna 9 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 30-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 30-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 22-07-2025 (ruim 1½ maand geleden)

Tijdlijn van de OK27DL

30-01-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
30-01-2008 Eerste toelating
01-07-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
30-06-2022 Vorige vervaldatum apk
30-06-2023 Vorige vervaldatum apk
17-07-2024 Vorige vervaldatum apk
19-12-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
22-07-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.300 kg
Massa leeg voertuig 7700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OK27DL

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

30-06-2020 14:13 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
30-06-2020 14:13 Zijdelingse afscherming niet volgens voorschriften
30-06-2020 14:13 Achterlicht werkt niet (goed)
30-06-2020 14:13 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
30-06-2020 14:13 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
30-06-2020 14:13 Achterlicht glas gerepareerd of bewerkt
10-06-2021 12:17 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
10-06-2021 12:17 Band onvoldoende profiel
10-06-2021 12:17 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
10-06-2021 12:17 Achterruitrijlicht glas gerepareerd, bewerkt of verwijderd
10-06-2021 12:17 Achterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of verwijd
10-06-2021 12:17 Mistachterlicht glas lichtarmatuur ernstig beschadigd of ver
24-06-2022 13:40 Band onvoldoende profiel
17-07-2023 15:26 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
17-07-2023 15:26 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
22-07-2024 11:09 Band beschadigd
22-07-2024 11:09 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OK-27-DL

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OK27DL (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-07-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OK 27 DL

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK27DL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OK27DL)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-27-DL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–27–DL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-27-DL, een Honda Vf 500 c motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 2: OJ-27-DL, een Burg Bpo 12-27 Hrnxx-1 oplegger uit 2005.
  3. Verandering op plek 2: OL-27-DL, een Broshuis 3ucc-39/45 oplegger uit 2010.
  4. Verandering op plek 3: OK-17-DL, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2007.
  5. Verandering op plek 3: OK-37-DL, een Van hool 1b0010 oplegger uit 2003.
  6. Verandering op plek 4: OK-26-DL, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-28-DL, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-27-BL, een Hoenkhaus 10/5/a/s oplegger uit 2003.
  9. Verandering op plek 5: OK-27-FL, een Kwb P382-sti-h oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: OK-27-DJ, een Kaessbohrer Xs /rs oplegger uit 2007.
  11. Verandering op plek 6: OK-27-DN, een Veldhuizen P33-1 oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, D en L

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, D en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in OK27DL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKDL-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

30-01-2008 (bijna 18 jaar geleden):
  1. OJ-71-TZ: Welgro 97 wsl 33-24
  2. OK-09-GL: Van hool 3b1065
  3. OK-10-GL: Es-ge 3-sal-39-na
  4. OK-13-GB: D-tec Ft-43-03v
  5. OK-13-GL: Es-ge 3-sal-39-na
  6. OK-15-DV: Schmitz Scs 24/l-13.62 p e b(s01)
  7. OK-15-GB: D-tec Ft-43-03v
  8. OK-16-GB: D-tec Ft-43-03v
  9. OK-16-HH: Spitzer Bsf 2004
  10. OK-23-GB: D-tec Ft-43-03v
  11. OK-25-GB: D-tec Ft-43-03v
  12. OK-26-DL: Schmitz Sko 24
  13. OK-26-GB: D-tec Ft-43-03v
  14. OK-26-GL: De kraker Cf200
  15. OK-27-GL: Es-ge 3-sal-39-na
  16. OK-28-GL: De kraker Cf200
  17. OK-32-GL: Burg Bpo 12-27-srnxx
  18. OK-33-GL: Burg Bpo 12-27 Rgzxx
  19. OK-34-DL: Schmitz Sko 24
  20. OK-35-DL: Schmitz Sko 24
  21. OK-41-FL: D-tec Ft-43-03v
  22. OK-50-FL: D-tec Ft-43-03v
  23. OK-51-FL: D-tec Ft-43-03v
  24. OK-92-DS: Schmitz Sko 24
  25. OK-94-DS: Schmitz Sko 24
  26. OK-96-DS: Schmitz Sko 24
  27. OK-98-DT: Schmitz Scs 24/l-13.62 p e b(s01)
  28. OL-47-FZ: Krone Sdc27
  29. OP-42-RY: Schmitz Sko 20/lzg-11.05 fp 80/60
  30. ZZ-80-69: Nooteboom Ovb-42-03v

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.