OK-37-BV OK-40-BV

OK-39-BV: Schmitz Sko

OK-39-BV Op deze pagina vind je alle informatie over OK–39–BV, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2008. De APK van deze Sko is vervallen op 05-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden).

LET OP: Op deze oplegger is een export-indicator actief. Dat betekent dat de oplegger waarschijnlijk is geëxporteerd.

Wat wil je doen met OK-39-BV?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-39-BV

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OK-39-BV, OK–39–BV, OK 39 BV (gespeld: Otto Karel Drie Negen Bernard Victor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 15-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 15-01-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 05-04-2023 (bijna 2½ jaar geleden)

Tijdlijn van de OK39BV

15-01-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
15-01-2008 Eerste toelating
15-01-2008 Vorige aanvang tenaamstelling
22-03-2022 Vorige vervaldatum apk
05-04-2023 Huidige vervaldatum apk
13-04-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.300 kg
Massa leeg voertuig 7700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Ja
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Nee
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OK39BV

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

22-01-2020 14:59 Band beschadigd
22-01-2020 14:59 Remverschil op 1 as te groot
22-01-2020 14:59 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
22-01-2020 14:59 Remlicht werkt niet (goed)
22-03-2021 12:01 Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk
22-03-2021 12:01 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 100% >= 95% awet)
22-03-2021 12:01 Band beschadigd
22-03-2021 12:01 Remverschil op 1 as te groot
22-03-2021 12:01 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
22-03-2021 12:01 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt
22-03-2021 12:01 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
22-03-2021 12:01 Retroreflector vertoont gebrek
22-03-2021 12:01 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
22-03-2021 12:01 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
22-03-2021 12:01 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
22-03-2021 12:01 Achterlicht werkt niet (goed)
22-03-2021 12:01 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
22-03-2021 12:01 Wielsnelheidssensoren ontbreken/beschadigd/ondeugdelijk
05-04-2022 16:58 Remverschil op 1 as te groot
05-04-2022 16:58 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
05-04-2022 16:58 Achterlicht werkt niet (goed)
05-04-2022 16:58 Brandstoflekkage

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OK-39-BV

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OK39BV (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OK 39 BV

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK39BV weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OK39BV)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-39-BV. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–39–BV één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-39-BV, een Suzuki Rg 250 motorfiets uit 1987.
  2. Verandering op plek 1: WK-39-BV, een Beyerland 4044 aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OH-39-BV, een Doornwaard Dt 5000 oz oplegger uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: OL-39-BV, een Lag O3-gt 50 oplegger uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: OK-29-BV, een Pacton T3-018 oplegger uit 2007.
  6. Verandering op plek 3: OK-49-BV, een Krone Sd oplegger uit 2007.
  7. Verandering op plek 4: OK-38-BV, een Krone Sd oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-39-DV, een Schmitz Scs 24/l-13.62 p e b(s01) oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 6: OK-39-BT, een Tsr 3.sou-18-30.1n oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 6: OK-39-BX, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2007.

Meer kentekens met O, K, B en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, B en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in OK39BV vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKBV-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

15-01-2008 (bijna 18 jaar geleden):
  1. OJ-25-ZS: Van hool 3b2022
  2. OJ-69-VF: Koegel S24
  3. OJ-85-YX: Koegel S18
  4. OJ-87-YX: Koegel S***18
  5. OK-10-FT: Lag O3-42 02
  6. OK-12-FT: Lag O-3-42 02
  7. OK-13-FT: Lag O-3-42 02
  8. OK-15-FT: Lag O-3-42 02
  9. OK-18-FT: Lag O3-42 02
  10. OK-20-FT: Lag O-3-42 02
  11. OK-22-FX: Bulthuis Tdpa01
  12. OK-39-DT: Broshuis 2 connect-2akcc
  13. OK-41-DT: Broshuis 2 connect-3akcc
  14. OK-50-FY: Cuppers Lvo 12-27 al
  15. OK-52-FS: De kraker Cf200
  16. OK-65-FK: Krone Sd
  17. OK-66-FK: Krone Sd
  18. OK-69-BD: Pacton Z3-002
  19. OK-72-FG: Koegel S***24
  20. OK-74-FG: Koegel S***24
  21. OK-76-FK: Krone Sd
  22. OK-77-FF: Veldhuizen P37-4
  23. OK-90-DV: Broshuis 2 connect-5akcc
  24. OK-94-DT: Schmitz Sko 24
  25. OK-94-FY: Knapen K200
  26. OL-81-JH: Schmitz cargobull Sko 24
  27. ON-84-YR: Krone Sd
  28. OR-08-GJ: Lag 0-3-39 Kc
  29. OV-09-BX: Lag O3-39 Kc
  30. ZZ-80-25: Nooteboom Ovb-55-03v

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.298 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.694 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.814 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.