OK-44-FB OK-47-FB

OK-46-FB: Schmitz Sko

OK-46-FB Op deze pagina vind je alle informatie over OK–46–FB, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2008. De APK van deze Sko vervalt op 02-12-2025 (over bijna 3 maanden).

Wat wil je doen met OK-46-FB?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-46-FB

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OK-46-FB, OK–46–FB, OK 46 FB (gespeld: Otto Karel Vier Zes Ferdinand Bernard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. balk v. hart koppeling
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-10-2019 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-03-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-03-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 02-12-2025 (over bijna 3 maanden)

Tijdlijn van de OK46FB

05-03-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
05-03-2008 Eerste toelating
05-10-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
01-10-2021 Vorige vervaldatum apk
07-10-2022 Vorige vervaldatum apk
07-10-2023 Vorige vervaldatum apk
07-10-2024 Vorige vervaldatum apk
02-12-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.300 kg
Massa leeg voertuig 7700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OK46FB

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

08-08-2019 16:53 Verlichting asymmetrisch t.o.v. het midden
01-10-2020 14:23 Remlicht werkt niet (goed)
01-10-2020 14:23 Achterlicht werkt niet (goed)
07-10-2021 16:50 Remcilinder vertoont te veel corrosie
07-10-2021 16:50 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging
07-10-2021 16:50 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
05-10-2022 13:12 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
05-10-2022 13:12 Montage band niet volgens voorschriften
05-10-2022 13:12 Band onvoldoende profiel
06-10-2022 14:41 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
06-10-2022 14:41 Band onvoldoende profiel
04-10-2023 16:21 Achteruitrijlicht werkt niet (goed)
04-10-2023 16:21 Waarschuwingsinrichting elektronisch remsysteem geeft defect

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OK-46-FB

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OK46FB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OK 46 FB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK46FB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OK46FB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-46-FB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–46–FB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-46-FB, een Yamaha Xs 400 motorfiets uit 1987.
  2. Verandering op plek 1: WK-46-FB, een Kip Ke-38 aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-46-FB, een Talson F 1227 oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: OL-46-FB, een Krone Sd oplegger uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: OK-36-FB, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: OK-66-FB, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e db(s01) oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-45-FB, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: OK-47-FB, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-46-DB, een Burg Bpo 12-27 Ccxgx-00 oplegger uit 2007.
  10. Verandering op plek 5: OK-46-GB, een Burg Bpo 12-27 Srnxx oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OK-46-FD, een Schmitz gotha Scf 24 g euro oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, F en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, F en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 6 in OK46FB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKFB-kentekens.

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.