OK-46-FB OK-48-FB

OK-47-FB: Schmitz Sko

OK-47-FB Op deze pagina vind je alle informatie over OK–47–FB, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2008. De APK van deze Sko vervalt op 26-08-2026 (over bijna 1 jaar).

Wat wil je doen met OK-47-FB?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-47-FB

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OK-47-FB, OK–47–FB, OK 47 FB (gespeld: Otto Karel Vier Zeven Ferdinand Bernard)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-03-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-03-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 26-08-2026 (over bijna 1 jaar)

Tijdlijn van de OK47FB

05-03-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
05-03-2008 Eerste toelating
29-01-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
28-03-2022 Vorige vervaldatum apk
26-04-2023 Vorige vervaldatum apk
02-05-2024 Vorige vervaldatum apk
26-08-2025 Vorige vervaldatum apk
26-08-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.300 kg
Massa leeg voertuig 7700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OK47FB

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

20-03-2020 14:47 Band beschadigd
20-03-2020 14:47 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
20-03-2020 14:47 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
20-03-2020 14:47 Remlicht werkt niet (goed)
02-02-2021 15:57 Achterlicht niet van gelijke grootte/sterkte/kleur
02-02-2021 15:57 Achterlicht werkt niet (goed)
02-02-2021 15:57 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
11-07-2024 11:53 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
11-07-2024 11:53 Band beschadigd
11-07-2024 11:53 Stadslicht werkt niet (goed)
11-07-2024 11:53 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
11-07-2024 11:53 Functieverlies van stootbalk/ -bevestiging
11-07-2024 11:53 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
11-07-2024 11:53 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
11-07-2024 11:53 Waarschuwingsinrichting antiblokkeersysteem geeft defect aan
26-08-2024 17:00 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
26-08-2024 17:00 Band beschadigd
26-08-2024 17:00 Stadslicht werkt niet (goed)
26-08-2024 17:00 (Zij-)markeringslichten ontbreken
26-08-2024 17:00 Stootbalk naar achteren omgebogen
26-08-2024 17:00 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
31-07-2025 17:00 Remverschil op 1 as te groot
31-07-2025 17:00 (Zij-)markeringslichten ontbreken

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OK-47-FB

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OK47FB (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 28-08-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OK 47 FB

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK47FB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OK47FB)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-47-FB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–47–FB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-47-FB, een Honda Vt 700 c motorfiets uit 1985.
  2. Verandering op plek 1: PK-47-FB, een beige Bmw 325 I personenauto uit 1986.
  3. Verandering op plek 2: OJ-47-FB, een Groenewegen Dr0-14-27 oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: OL-47-FB, een Krone Sd oplegger uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: OK-37-FB, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 3: OK-77-FB, een Schmitz Scs 24/l-13.62 bs c e b(s01) oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-46-FB, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 4: OK-48-FB, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-47-GB, een Burg Bpo 15-27 Srnxx oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-47-FD, een Schmitz gotha Scf 24 g hh mp oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, F en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, F en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 7 in OK47FB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKFB-kentekens.

30 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

05-03-2008 (bijna 18 jaar geleden):
  1. OJ-26-VK: Pacton Z3-003
  2. OK-28-DS: Schmitz Sko 24
  3. OK-28-HJ: Kaessbohrer Cs
  4. OK-41-FB: Schmitz Sko 24
  5. OK-43-HG: Pacton T3-008
  6. OK-44-HG: Pacton T3-008
  7. OK-45-HG: Pacton T3-008
  8. OK-48-DL: Groenewegen Dro-14-27
  9. OK-49-DL: Groenewegen Dro-14-27
  10. OK-54-GT: Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01)
  11. OK-56-HS: Burg Bpo 12-27 Ccxgx
  12. OK-65-FZ: Koegel S***24
  13. OK-67-FT: Schmitz Sko 24
  14. OK-80-FT: Schmitz Sko 24
  15. OK-90-HR: Pacton .trd339
  16. OK-90-HT: H.t.f. Hzo 39
  17. ON-05-RK: Van hool 3b0072
  18. ON-58-HD: Krone Sd 27
  19. OP-07-BH: Talson F1227
  20. OP-32-BH: Talson F1227
  21. OP-32-BJ: Talson F1227
  22. OP-39-BJ: Talson F1227
  23. OP-57-BJ: Talson F1227
  24. OP-65-BJ: Talson F1227
  25. OP-66-DK: Talson F1227
  26. OP-70-DK: Talson F1227
  27. OP-84-BG: Talson Talson
  28. OS-17-DD: Krone Krone
  29. OS-82-JZ: Krone Sd 27
  30. OV-79-JH: Kennis Trailers b.v.

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.