Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Schmitz |
Model | Sko |
Type | 24 |
Kenteken | OK-65-HR, OK–65–HR, OK 65 HR (gespeld: Otto Karel Zes Vijf Hendrik Rudolf) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. dwarsbalk v. hart koppeling |
Bijzonderheden |
In lange en zware voertuigcombinaties toepasbaar. Maximum massa trekkend(e) voertuig(combinatie): 52590 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-03-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-02-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-05-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 28-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de OK65HR |
|
09-05-2005 | Eerste toelating |
28-02-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-03-2008 | Huidige aanvang tenaamstelling |
28-02-2022 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2023 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2024 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2025 | Vorige vervaldatum apk |
28-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Laadvermogen | 31.590 kg |
Massa leeg voertuig | 7410 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 39.000 kg |
Wielbasis | 900 cm |
Lengte voertuig | 1390 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 39.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Type carrosserie (code) | DA |
Type carrosserie (omschrijving) | Oplegger |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 12.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
06-02-2019 13:35 | Stadslicht werkt niet (goed) |
06-02-2019 13:35 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
06-02-2019 13:35 | Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
06-02-2019 13:35 | Retroreflector (zijkant) aantal niet volgens voorschriften |
03-02-2022 14:20 | Band beschadigd |
03-02-2022 14:20 | Remverschil op 1 as te groot |
03-02-2022 14:20 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
24-01-2024 10:50 | Band beschadigd |
Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.
De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OK65HR (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK65HR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-65-HR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–65–HR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, H en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 5 in OK65HR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKHR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 65Â HR, gebruik dan onderstaande zoekbox: