Het kenteken van deze Schmitz Sko 24 (OK80FY) is niet meer actief.
Deze oplegger is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Oplegger |
Inrichting | Geconditioneerd voertuig |
Merk | Schmitz |
Model | Sko |
Type | 24 |
Kenteken | OK-80-FY, OK–80–FY, OK 80 FY (gespeld: Otto Karel Acht Nul Ferdinand Ypsilon) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-02-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-02-2008 (bijna 18 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 06-06-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de OK80FY |
|
28-02-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-02-2008 | Eerste toelating |
28-02-2008 | Vorige aanvang tenaamstelling |
25-01-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
06-06-2022 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Laadvermogen | 33.400 kg |
Massa leeg voertuig | 8600 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 42.000 kg |
Wielbasis | 891 cm |
Lengte voertuig | 1400 cm |
Breedte voertuig | 260 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1200 cm |
Technische maximale massa voertuig | 42.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Exportindicator | Ja |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Nee |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Carrosserie (code) | 04 |
Carrosserie (omschrijving) | Geconditioneerd met temperatuurregeling |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 15.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
22-05-2019 12:39 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
22-05-2019 12:39 | Schokdemper ondeugdelijk bevestigd |
22-05-2019 12:39 | Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren |
22-05-2019 12:39 | (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed) |
22-05-2019 12:39 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
22-05-2019 12:39 | Mistachterlicht werkt niet (goed) |
22-05-2020 10:48 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
22-05-2020 10:48 | Band onvoldoende profiel |
22-05-2020 10:48 | Retroreflector ontbreekt |
05-05-2021 15:41 | Voertuig voorzien van niet toegestane lichten |
05-05-2021 15:41 | Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd |
Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.
De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OK80FY (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 06-04-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK80FY weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van OK-80-FY. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–80–FY één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, F en Y als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 0 in OK80FY vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKFY-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan OKÂ 80Â FY, gebruik dan onderstaande zoekbox: