OK-82-FT OK-86-FT

OK-83-FT: Schmitz Sko

OK-83-FT Op deze pagina vind je alle informatie over OK–83–FT, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2008. De APK van deze Sko vervalt op 31-05-2026 (over bijna 9 maanden).

Wat wil je doen met OK-83-FT?

infoverkopentools

Specificaties van de OK-83-FT

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OK-83-FT, OK–83–FT, OK 83 FT (gespeld: Otto Karel Acht Drie Ferdinand Theodoor)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 08-07-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-03-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-03-2008 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 31-05-2026 (over bijna 9 maanden)

Tijdlijn van de OK83FT

05-03-2008 Eerste tenaamstelling in nederland
05-03-2008 Eerste toelating
08-07-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
14-05-2022 Vorige vervaldatum apk
14-05-2023 Vorige vervaldatum apk
14-05-2024 Vorige vervaldatum apk
31-05-2025 Vorige vervaldatum apk
31-05-2026 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.300 kg
Massa leeg voertuig 7700 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OK83FT

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

14-05-2020 16:51 Verlichting asymmetrisch t.o.v. het midden
14-05-2020 16:51 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
21-04-2022 10:07 Schokdemper werkt niet (goed)
21-04-2022 10:07 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
21-04-2022 10:07 Wielnaaf ondeugdelijk bevestigd
21-04-2022 10:07 Band onvoldoende profiel
21-04-2022 10:07 Onderdeel veersysteem ondeugdelijk (bevestigd)
21-04-2022 10:07 Achterlicht werkt niet (goed)
21-04-2022 10:07 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
21-04-2022 10:07 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
06-04-2023 16:28 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
06-04-2023 16:28 Drukreservoirs ondeugdelijk, beschadigd, verroest of lek
06-04-2023 16:28 Remslang schuurt langs enig deel
06-04-2023 16:28 Achterlicht werkt niet (goed)
06-04-2023 16:28 Stootbalk ondeugdelijk
06-04-2023 16:28 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
19-05-2025 12:12 Schokdemper ondeugdelijk bevestigd
19-05-2025 12:12 Band onvoldoende profiel
19-05-2025 12:12 Wiel of band loopt aan
19-05-2025 12:12 Achterlicht werkt niet (goed)

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OK-83-FT

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OK83FT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 02-06-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OK 83 FT

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van OK83FT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OK83FT)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OK-83-FT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OK–83–FT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: MK-83-FT, een Suzuki Gs 450 e motorfiets uit 1990.
  2. Verandering op plek 1: WK-83-FT, een Van der sluis Vs 2000 Pt aanhangwagen uit 1993.
  3. Verandering op plek 2: OJ-83-FT, een D-tec Ft-43-03v oplegger uit 2006.
  4. Verandering op plek 2: OL-83-FT, een Kempf Skm oplegger uit 2010.
  5. Verandering op plek 3: OK-63-FT, een Schmitz gotha Scf 24 g hh mp oplegger uit 2008.
  6. Verandering op plek 4: OK-82-FT, een Schmitz gotha Scf 24 g hh mp oplegger uit 2008.
  7. Verandering op plek 4: OK-84-FT, een Schmitz Sko 24 oplegger uit 2008.
  8. Verandering op plek 5: OK-83-DT, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e db(s01) oplegger uit 2008.
  9. Verandering op plek 5: OK-83-GT, een Kuiper Plv oplegger uit 2008.
  10. Verandering op plek 6: OK-83-FS, een Nvr trailers 4500 oplegger uit 2008.
  11. Verandering op plek 6: OK-83-FX, een Van hool 3b2011 oplegger uit 2008.

Meer kentekens met O, K, F en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, K, F en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 3 in OK83FT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OKFT-kentekens.

29 willekeurige opleggers van dezelfde datum eerste toelating

05-03-2008 (bijna 18 jaar geleden):
  1. OJ-26-VK: Pacton Z3-003
  2. OK-07-HK: Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01)
  3. OK-27-HJ: Kaessbohrer Cs
  4. OK-37-DS: Schmitz Sko 24
  5. OK-41-FB: Schmitz Sko 24
  6. OK-42-FB: Schmitz Sko 24
  7. OK-43-HG: Pacton T3-008
  8. OK-44-HG: Pacton T3-008
  9. OK-46-FB: Schmitz Sko 24
  10. OK-55-HS: Burg Bpo 13-27 zgzxx
  11. OK-66-FZ: Koegel S***24
  12. OK-74-FT: Schmitz Sko 24
  13. OK-82-HY: Samro St39wgwa
  14. OK-84-FT: Schmitz Sko 24
  15. OK-85-FT: Schmitz Sko 24
  16. OK-90-HT: H.t.f. Hzo 39
  17. OK-95-HN: Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01)
  18. ON-04-RK: Van hool Vanhool
  19. OP-23-BH: Talson F1227
  20. OP-32-BH: Talson F1227
  21. OP-39-BJ: Talson F1227
  22. OP-48-BJ: Talson F1227
  23. OP-50-BJ: Talson F1227
  24. OP-59-BJ: Talson F1227
  25. OP-78-BG: Talson Talson
  26. OP-80-BY: Talson F1227
  27. OP-87-BH: Talson F1227
  28. OS-17-DD: Krone Krone
  29. OS-82-JZ: Krone Sd 27

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.299 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.695 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.815 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.