OL-51-GP OL-54-GP

OL-52-GP: Schmitz Sko

OL-52-GP Op deze pagina vind je alle informatie over OL–52–GP, een Schmitz Sko 24. Het is een voertuig met gesloten opbouw uit 2007. De APK van deze Sko vervalt op 03-11-2025 (over bijna 2 maanden).

Wat wil je doen met OL-52-GP?

infoverkopentools

Specificaties van de OL-52-GP

Algemeen
Voertuigsoort Oplegger
Inrichting Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw)
Merk Schmitz
Model Sko
Type 24
Kenteken OL-52-GP, OL–52–GP, OL 52 GP (gespeld: Otto Lodewijk Vijf Twee Gerard Pieter)
Europese voertuigcategorie O4
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-07-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 26-01-2011 (bijna 15 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-09-2007 (bijna 18 jaar geleden)
Vervaldatum APK 03-11-2025 (over bijna 2 maanden)

Tijdlijn van de OL52GP

28-09-2007 Eerste toelating
26-01-2011 Eerste tenaamstelling in nederland
06-07-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
03-11-2021 Vorige vervaldatum apk
03-11-2022 Vorige vervaldatum apk
03-11-2023 Vorige vervaldatum apk
03-11-2024 Vorige vervaldatum apk
03-11-2025 Huidige vervaldatum apk
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 34.840 kg
Massa leeg voertuig 7160 kg
Toegestane maximum massa voertuig 42.000 kg
Wielbasis 901 cm
Lengte voertuig 1390 cm
Breedte voertuig 255 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 1200 cm
Technische maximale massa voertuig 42.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DA
Type carrosserie (omschrijving) Oplegger
Carrosserie (code) 03
Carrosserie (omschrijving) Gesloten opbouw
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 15.000 kg
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Schmitz Sko 24 opvragen

APK-gebreken van de OL52GP

Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:

09-10-2019 16:24 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
09-10-2019 16:24 Band onvoldoende profiel
21-10-2020 13:22 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken
21-10-2020 13:22 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd
14-10-2021 15:42 (Zij-)markeringslicht werkt niet (goed)
22-09-2022 10:46 Band onvoldoende profiel
22-09-2022 10:46 Achterlicht werkt niet (goed)
31-10-2023 16:27 Remcilinder defect/ondeugdelijk/kans op scheuren
31-10-2023 16:27 Koordlagen van luchtveerbalg beschadigd

Schades bekijken van deze Schmitz Sko 24.

Bijwerkdatum OL-52-GP

De gegevens van deze Schmitz Sko 24 met kenteken OL52GP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 29-03-2025.

Wat wil je doen met deze Schmitz Sko 24?

Schadeverleden van de OL 52 GP

Benieuwd naar het schadeverleden van deze oplegger uit 2007? Of wil je de gedetailleerde waarde van OL52GP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Sko 24 (OL52GP)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van OL-52-GP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere opleggers, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste opleggers staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken OL–52–GP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: ML-52-GP, een Bmw K1 motorfiets uit 1991.
  2. Verandering op plek 1: VL-52-GP, een Volkswagen Caddy Diesel 39 kw bedrijfsauto uit 1991.
  3. Verandering op plek 2: OK-52-GP, een Schwingenschloegel Dstk 21 c oplegger uit 2008.
  4. Verandering op plek 2: ON-52-GP, een Krone N/a oplegger uit 2014.
  5. Verandering op plek 3: OL-42-GP, een Groenewegen Dro-14-27 oplegger uit 2011.
  6. Verandering op plek 3: OL-62-GP, een Van hool 3b2018 oplegger uit 2011.
  7. Verandering op plek 4: OL-51-GP, een Cargo van s.a. Sb 233 dap oplegger uit 1997.
  8. Verandering op plek 4: OL-54-GP, een Schmitz Scs 24/l-13.62 e b(s01) oplegger uit 2011.
  9. Verandering op plek 5: OL-52-DP, een Lag O3-42 T oplegger uit 2010.
  10. Verandering op plek 5: OL-52-HP, een Schmitz cargobull Sko 24/l-13.4 fp 45 cool (sko24) oplegger uit 2011.
  11. Verandering op plek 6: OL-52-GN, een Berdex Os 12.27 oplegger uit 2011.
  12. Verandering op plek 6: OL-52-GS, een Krone Sdp 27 elb2-cs oplegger uit 2005.

Meer kentekens met O, L, G en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met O, L, G en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 2 in OL52GP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle OLGP-kentekens.

Meer Schmitz Sko 24 op voertuig-zoeker.nl

Schmitz Sko 24 opleggers

1.298 Schmitz Sko 24 opleggers
Bekijk Schmitz Sko 24 opleggers.
1.694 Schmitz Sko opleggers
Bekijk Schmitz Sko opleggers.
3.814 Schmitz opleggers
Bekijk Schmitz opleggers.

Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw

390 Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko 24 voertuigen met gesloten opbouw.
501 Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz Sko voertuigen met gesloten opbouw.
652 Schmitz voertuigen met gesloten opbouw
Bekijk Schmitz voertuigen met gesloten opbouw.

De meest verkochte oplegger-modellen van Schmitz zijn: Schmitz S01, Schmitz Sko24, Schmitz Schmitz, Schmitz Sko18 en Schmitz Scf24.